Mus iFokus

Mus

Etikettgamla-tävlingar
Läst 697 ggr
[mjuue]
0

Malin bidrag 1 VÅR07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade äntligen en bild där alla mina morakullor sover sött :) Så här brukar dom sova… i en stor klunga :P Nu när det är vinter så har dom faktiskt boat mer.. för det är ju lite kallare inomhus. Åh ni skulle ha sett häromdan :P Dom hade boat med så mycket bomaterial så att det var runt om huset.. ca 5 cm runt hela xD Det var inte lätt att hitta en bild… har nog inga fler

mandymoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

malin hoppas det här är okey att jag gör.. jag vet nu inte om fler uppfattar bilden som mörk  - vet nämligen att min skärm är väldigt mörk…

Men jag tog o ljusade upp bilden lite så att man ser mössen - det söta örat o tassen där osv *Ler*

Ser ju sååå mysigt ut.

[mjuue]
0

Det är helt OK. Jag såg att den var lite mörk, men tog bilden eftersom det är typ den enda bilden där nån mus sover :P

Men va konstigt…:| Det brukar ju bli feta bokstäver på en tråd nån just skrivit i… det blev det inte på den här! råkade bara se det :P har laddat om massa gånger. Innan du skrev.. Aja :P

Elyria
0

#2 - Så var det i en tråd i helgen också… Inte fet stil och tråden flyttade inte upp utan låg kvar där den var senast. Trots att någon skrivit.

[mjuue]
0

#3 Man får alltså hålla koll på hur mycket kommentarer det är i en tråd ;)

mandymoo
0

*puttar* glöm inte rösta Skrattande o posta era egna bidrag.

[mjuue]
0

Hehe :P Jo fler ska nog vara med på denna tävling tycker jag Skrattande

[mjuue]
0

GladTack!  Tänkte nästan fråga :P Men det behövdes inte :)

mandymoo
0

*puttar upp så att ni inte glömmer att rösta*

mandymoo
0

Sista dagen att rösta - ni har väll inte glömt bort det?

mandymoo
0

3,24 poäng - 58 röster