Mandymoo bidrag nr 1 VÅR07

Så fina silvriga pälsar. Är detta en sorts möss? Ja ursäkta, jag ramlade in här genom att bli intresserad av texten där uppe i högra hörnet "Senast på iFokus", så jag vet knappt var jag är. Det ser ut som söta möss med råttsvansar och deras pälsar ser helt fantastiska ut! Pussa magarna :)
Jättefin bild!
#1 .. jo det är så här :D Svensktypade… och vanliga tammöss är dom :) Och färgen är blue… om jag inte har fel :P Det ser ut som att dom är texel ;) Alltså krullig päls :)

Dom är blandade sve/eng …. 4 blue, 1 black o 1 ??? lite osäker på vad den lilla herren tänker bli när han blir stor *ler*
Jahaja :P Dom var visst inte svenska :P Hehe..
Njo.. vet inte vad den där avvikande ungen är för färg heller :P Men söt iallafall!

Den avvikande byter lite färg hela tiden så jag tänkte låta den gå lite päls först o se hur den ser ut när den blivit lite äldre.. *Ler*
Nej den var ju inte helt svensk… men jag har haft enbart sve så det är inte så lätt *Ler*… men nu är det mina finska tjejer som är mamma o dom är eng typ
Bäst att göra så *hehe* :P Man kan inte vara säker förrän barnpälsen försvunnit!
Jaha.. ;) Då vet jag. Finnish girls xD

Vilken underbar bild! Den lila bakgrunden gör att de ser ut som små silversmycken!
Blå är jättefint.. Hmm.. Undrar vart man ska få plats med alla möss man vill ha egentligen.. Så många underbara färger det finns! :P
Älskar mina stora små vänner..

#7 Man får inte plats med alla man vill ha ;) Det finns för många fina söta osv… Man får ta några åt gången….
Och tack - jag tyckte också att lila var bra att ha dom på, dom syntes *Ler*
söta bebisbilder är alltid härligt!

4,24 poäng - 49 röster