Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 611 ggr
Hyeonmu
0

Mnyaaaah! T_T

Den nya layouten driver mig till vansinne! Jag fattar inte vem som skrivit för namnet har ny plats om jag inte känner igen bilden, rutorna för varje inlägg flyter ihop för mig och allt blir som en lång jobbig oavbruten text i trådarna!  D= … Right. Nu har jag fått ur mig det och mår bättre. XD Nu vet också alla varför aspergern Hyeonmu kommer försvinna från forumet en tid. … nu ska vi bara se om jag klarar at publicera det här. o.o;… vilken… knapp… ó.ò

MP160
0

Håller med om att inläggen flyter ihop, grymt irriterande :s

Digitalis
0

Namnet borde stå under avataren.

//frida

ivanhoe81
0

håller med namnet borde stå under avataren, inte lätt när man hatar förändringar ju

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det jag hatar mest är ''diskussioner där jag deltar'' den fungerar ju inte som den ska! >.< maaaaaaaaah

Nali
0

Det jag hatar mest är ''diskussioner där jag deltar'' den fungerar ju inte som den ska! >.< maaaaaaaaah

Nali
0

Hyeonmu
0

Ja! =O Man känner sig nästan stressad att läsa vidare på en gång. x_x

#2 + #3

Precis! Vad var poängen med att flytta det? =/ Onödiga förändringar är nåt av det värsta som finns. -.-

Inte det heller? =O Ska man behöva sålla genom alla trådar nu också? Tja, det… känns dumt när jag inte läst vad alla skrivit ändå… så då får jag väl mindre dåligt samvete. Men mycket mer jobb. x.x

Den är bra på att hjälpa en att dubbel och trippel posta också verkar det som. xD Ner med nya iFokus!

Veronica
0

Det kanske bara är jag som har detta problem när jag surfar in via telefonen….men det kommer upp två reklamrutor precis framför texten i inläggen så jag inte kan läsa ts plus 2 inlägg ner, fruktansvärt irriterande! Ska låta det gå en tid så de får rätta till alla buggar och se om det blir bättre, annars kommer jag att sluta titta in här (har visserligen varit inne väldigt lite på senaste tiden….)

Amor vincit omnia

Grodan
0

Nä, de e lite jobbisch innan man vänjer sig. Nu har även mitt andra ställe jag häckar på, på internet gjort massa förändringar så jag börjar tröttna.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
0

Jag har turen (?) att inte ha mobil med internet, annars hade det tveklöst hänt och irriterat mig med. Men antalet annonser har ju fördubblats, det irriterar mig nog. =/