Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 589 ggr
ivanhoe81
0

vila i frid

idag fick min lilla snövit somna in, det var stort sett hon som fick mig att skaffa fler möss

hon blev runt 1 år och 8-9 månader gammal, min härligaste mus av alla, hon som lågit och delat kudde med med i sängen när hon varit sjuk etc

vila i frid min lilla snöboll med röda ögon

ajanki
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Beklagar sorgen!

Sov gott lilla Snövit

ivanhoe81
0

tack, hon var verkligen den härligasta av alla, men det var dax, hon var seg, glöden i ögonen var borta hon satt och skakade bara precis som att hon frös

nej det var det bästa för henne men hon har haft ett gott liv hos mig iallafall

Hyeonmu
0

Åh, stackars ivanhoe. <={ Jag beklagar verkligen!

Vila i frid Snövit!

ivanhoe81
0

ja det har hänt mycket på kort tid nu

fört är jag tvungen att göra mig av med råttorna pga doft, nu förlorade jag en av mina favoritmöss som överlevt allt (utom åldern)

saknar att se henne komma springandes och sedan hoppandes upp i min hand, det var en av de tamaste mössenjag haft

men hon har det bättre där hon är nu, ögonen var så matta nu att det tydligen var dax för någon dag sedan, hon hade börjat få puckelrygg med och seg som tusan

tack för den tiden du förgyllde mitt liv gumman, vila i frid

hittade en suddig bild på henne då hon ligger och värmer upp lite musungar (eller försöker iallafall)

kommer lägga upp den snart för det krånglar just nu verkar det som

[aammE]
0

Åh, beklagar verkligen sorgen! Rynkar på näsan Fick nyligen avliva min favoritkaninhina efter att min far skrämt henne så illa att hon aldrig mer blev sig själv… (min far är väldigt störd i huvudet och jag har äntligen fått flytta 130mil ifrån honom så det kommer inte att upprepas igen).

MP160
0

Beklagar :(

Sov så gott Snövit!

Denna kommentar har tagits bort.
jauchzet
0

Verkligen tråkigt att höra! Rynkar på näsan

Sov gott lilla Snövit!

ivanhoe81
0

tacl så mycket

hon var en av de mössen som betydde mest för mig, en som jag delat säng med, visade att jag litade på henne innan hon var helt tam och det gjorde så att hon blev riktigt tam

när hennes första burkompisar dött bort så höll jag henne sällskap på nätterna och hon brukade putsa och göra mig ren och fin innan hon rullade ihop sig som en boll brevid mitt ansikte eller vid min axel etc, var kon kissnödig så hoppade hon in i dunan sedan kom hon tillbaka

kommer inte få en sådan mus igen det vet jag desutom kan jag inte det längre då jag har katt nu

ivanhoe81
0

det går inte att ladda upp bilder längre har jag märkt så fort jag valt bilden och ladda upp så står det länken bruten