Jättesöta snuttar!
Tyckte nog att du hade lite väl råttlika möss där också, tills hjärnan kopplade :P Trevliga namn!
Jag har ett flertal filmer, och har med största sannolikhet sett alla.
//frida

Ja, råttorna fick MLP-tema (fast de är hanar) :P Bestämde förra omgången att det bara skulle bli namn från MLP från och med då, men sedan fick jag Ariel och April på hjärnan, så de fick heta så :)
Men Honeysuckle och Morning Glory som jag hade nyss (också råttor) är ju MLP och så musen Spike (draken) men Yoshi är ju från Super Mario :P R.I.P
Jag hade My Little Pony-maraton på youtube för lite sen :P
Men fy sjutton för de nya. Googla My Little Pony så ser du hur de ser ut nu för tiden… ser inte klokt ut… gick ju utför redan när de började gå i skolan. Tacka vet jag de gamla hederliga med fladderdalen och Megan och Paradisgården :)
golf.ifokus.se
Näe, de nya MLP gillar jag inte alls. Detta påminner mig om att jag har en hel hög ponys hemma på min kompis föräldrars vind fortfarande. Not ok. Must get.
//frida

Oja, hämta hämta!
Jag har hur många ponys som helst, men jag hade aldrig min favorit - Surprise. Hade istället en lila pony som kunde förlänga svansen, sen drog man in svansen igen genom att vicka på huvudet fram och tillbaka (också en pegasus), vilken jag kallade för Surprise när jag lekte med dem.
Men jag köpte både baby Surprise och Surprise på tradera för ett tag sen :P Dock i lite äckligt skick =/
golf.ifokus.se