Våra möss
Börjar med mina…
Muskot (eller Chess som hon hette när jag köpte henne från Diamantens)

Muslim (eller Eliza(?) som hon hette när jag köpte henne från Diamantens)

och sist av mina, Musik.

Och så min sambos möss…
Först ut blir Musolini

Och lilla Musli (visst är hon både fox och bandad?)

Så fiina!
Nu blir jag verkligen mussugen! Väntar på mina…
#1 Ja, de är ju enormt fina! Tycker jag i alla fall. Kul att du ska skaffa möss också! Vad blir det för några?
Jättefina möss, både dina och din sambos 
Lilla Müsli är nog både bandad och siames, (alternativt Himalaya om inte ögonen är djupt rubinögda). Fox betyder att de har en vit mage hela vägen från rumpan, insidan benen och hela halsen ut till hakan.
intressant att du har infogat alla biler i ETT inlägg…så det är en ny funktion nu?
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#3 Ja, hon är siames eller himalaya (hon har svarta ögon, Musolini har rubinröda) också! Men om du tittar på hennes bilder noga (högerklickar och trycker på "visa bild") så ser du att hon är vit under hakan/kring nosen också. Hela magen och insidan av benen är vita, kan ta tydligare bilder sen.
Nä, den funktionen har alltid funnits men man måste ha firefox.
Så här gör man:
1. Ladda upp bilden på exempelvis tinypic eller photobucket
2. Högerklicka där du vill bifoga bilden, då kommer en ruta upp där det står bland annat "infoga/redigera bild", tryck där.
3. Skriv in bildens länkadress i fältet "Bildens URL"
4. Tryck på infoga
Jag har chrome och kan också lägga upp bilder så!
Man kan även lägga upp bilder i sitt personliga album här på iFokus!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#4 Jo, nu ser jag ju den vita hakan. Jo, hon kan vara både fox och bandad. Och siamese :)
Ang. bilderna så vet jag att man kan göra som du beskriver. Jag tänkte att iFokus kanske hade tänkt till och fixat en ny smart lösning för fler biler/inlägg nu när de uppdaterade. men inte…
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#2 Två flickor som är uppfödda av Diamantens, de såldes till en tjej som nu har ändrat sig, hennes annons finns här på mif. Flickorna är black o en fox..? (har inte lärt mig färgerna på möss än så länge) En svensk o en engelsk variant är de. Jag blev jätteglad att hon ville sälja dem till mig.
Har haft tammöss tidigare, men gick sen över till natal som jag nu har avlat i 8 års tid. Nu är jag så himla sugen på tammöss igen istället för natal, tammöss kan man ju gosa med utan risk för att bli biten…
#7 Ja, den annonsen har jag ju sett! Jättekul, de var ju jättefina. 
Musli kan vara Colorpoint Beige och så tecknad. Har hon pannfläck också?
#9 Hm, ja det kan hon nog vara, men ingen pannfläck har hon.
#9 Ok, det är ju inte så jättevanligt att Fox/Tan går upp sådär långt på morrhårskudden nämligen så jag tänkte att hon kanske var en pannfläcksbandad-even variant av något slag…