Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 1092 ggr
[aammE]
0

Kutterspån

Är det OK att använda till mössen? Tycker att toa-lätten luktar alldeles för illa samt är så dyr.

StillaSinnet
0

Jag använde dammsuget spån från granngården som inte dammar så farligt och tycker det fungerar utmärkt! Väl packeterat så inga vildmöss har drällt ner spånet med kvalster och annat :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ivanhoe81
0

jag som inte tål dammigt spån klarar av det från granngården som artlink pratar om (stabens stallströ)

hade lövträds spån ett tag och det klarade vare sig jag eller mina gerbiler av då det dammade som fan (det hete något med super men super var det inte enligt mig)

jag använder stabens plus dokumentstrimlat papper till mina möss och det är inte så dyrt ju
93kr för runt 4-500liter spån

jauchzet
0

Det här med spån är intressant. Var hittar ni alla sorter? Jag har ju inte bil så jag kan inte åka så långt för att få tag på spån så det får bli ifrån zoo-affären. Jag har slutat med sånt där spån som man kan köpa på ica och köper nu nickos bästa alspån eller vad det heter, för mina möss gräver så mycket att deras ögon blir irriterade av allt dammet ifrån spånt annars, men det är ju svindyrt!

#1 Vad kostar det dammsugna ifrån granngården? Vill ju inte köpa för mycket iof om det också irriterar deras ögon.

ivanhoe81
0

det dammsugna kostar mellan 86-93kr, mina möss gräver för fullt i det och de har inte irriterade ögon ju