Godmorgon måndag 2 april
Ja så var vi då inne i april o snart är det påsk. Ganska tidig påsk i år eller hur? I år ska jag ärligt erkänna att jag nog inte ens känner att det är dags för påsk eller känner för påsken… Kanske det kommer.
Idag har jag redan varit uppe o till stallet… Nu när det inte är så kladdigt o lerigt o mörkt, så är det mysigt att vara där o strosa runt helt ensam. Ut med dom andra hästarna o sen pyssla lite, borta o prata lite. Sen ut med honom också… mockningen är ju inte det roligaste - han är en stor gris *ler* Och det är ganska så tungt, men på något sätt så skönt - när man är klar ;)
Hoppas ni alla får en bra dag - vad ska ni eller vad har ni hittat på *ler*

God morgon.
Jag vet hur det är att mocka till en "gris"häst, har haft flera av den modellen.
Idag ska jag till Banken för att fixa ett nytt bankomatkort & ID-kort. Båda "försvann" i Strasbourg i onsdags vid 12:35 då jag precis hade köpt en spårvagnsbiljett vid en station i centrala stan. 

Annars ska jag bara ta det lungt för jag ska jobba inatt.
Jag har jobbat fm som vanligt. Nu har jag tvättstugan plus att jag ska skura burar. I övrigt så blir det lugnt.
Jaa snart påsk :D Bara 15 dagar kvar till min födelsedag…. :)
Idag har varit en underbar dag.. har varit på dejt… vi blev ihop :) Så nu har jag en pojkvän ^^ <3
Är så lycklig :) men tappat en del av aptiten xD
Grattis, Malin!
mmm… det är svårt att äta i början, då är man så upptagen med å pussas… hihi

Tack ;) Jo.. exakt x') Hehe.. märkte det ^^
Åååhhh STORT grattis Malin!!!!! ![]()
![]()
Tack :) *tihi* :P Han är 17 år.. kan jag väl berätta xP

Ja
;)

Kärlek är fint. Vare sig den är ny eller gammal så är det som allt sprakar till när det börjar våra sig, tycker ni inte?
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/