Taggmöss säljes!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hoppsan, gratis möss… Hoppas de hamnar hos en djurvän…
Ja precis och taggmöss också! O.o det är nästan tur att man bor för långt borta 
Tur för min sambo att det VERKLIEGN inte får plats något mer i den här lägenheten… Annars hade jag köpt Ulrikas terrarium och åkt till Umeå ^^
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#4 Ni kanske kan kasta ut sängen? 
LOL 
#5 Vi ska faktiskt gör någonting liknande här hemma för att få plats med mössen.
Ska slänga ut soffan + datorbordet och använda sängen som soffa för att få plats med burhyllor efter en vägg.
Det är inte lätt när man bor på 38kvm och har en frigående kanin som tar upp hela köket.
Och jag har redan skaffat tillskott. Plus att jag inte har möjlighet att hämta de ända där uppe. Hade kunnat taggit de annars.

Jag kan få dom hit till Avesta om någon vill hämta här/ordna vidare transport hem till sig.
Haha vi bor på 28 kvm, har redan loftsäng! Skrivbordet under har han, och eftersom han tycker möss är läskiga känns det lite sådär att slänga ut hans saker för att få plats! Har redan lyckats smussla in en kanin i familjen så det får räcka tills vi flyttar till större (vilket är i sommar/höst)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#8-9 jag kontaktde ang. mössen och gerbilerna har dock inte fått svar än.
Taggmössen finns kvar, men burar medföljer ej
Taggmössen finns kvar, men burar medföljer ej