Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 838 ggr
MoaL
0

Degus iFokus

Hej allesammans! Glad
Nu har Degus iFokus lanserats, så alla som har och/eller är intresserade av dessa underbara smådjur är varmt välkomna! :)

Jag hoppas att vi ses där!

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Vattnadal
0

Skuttar genast dit! Jag har ju 3 bokade, och längtar!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MoaL
0

Så roligt! Och grattis till de tre småttingarna! Skrattande

Mvh,
Moa

Vattnadal
0

De är grundpotten i min avel på vittecknade degus! 3 underbara små flickor från Estrellados. Gick med på sidan, och ska läsa ikapp allt, tänkte jag!

MVH Elin

MoaL
0

Härligt! ^^ Och vad roligt med en blivande uppfödare. Skrattande

Mvh,
Moa

Vattnadal
0

Jo, min sista gammeltant fick vi ta bort när vi flyttade ut på Oslingen för snart 3 år sen. Födde upp lite smått tidigare, och har saknat dem. Nu när jag får chansen på vittecknat kunde jag inte låta bli. Ska bara lyckas ragga fam en hane till brudarna såsmåningom.

MVH Elin

Grodan
0

Jag har haft Degus i min ägo 2 år ungefär. En jättetam hane och en lite mindre tam hona. Det är ungefär 20 år sedan och jag minns att jag hade ett helsikke att hitta info om dem… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Ratwomen]
0

Vad kul att äntligen degus iFokus har lanserats nu, kommer hjälpa många att få svar på deras frågor Glad

Anonymus87
0

Åh vad kul =)

Jag hde två hanar f

MoaL
0

#5 Haha, nej det förstår jag. Vittecknat är riktigt fint. ^^ Får hoppas att du hittar någon trevlig och passande hane till flickorna. :)

#6 Åhå? Ja, för tjugo år sedan så var väl inte degus så vanligt kan jag tänka mig? ^^

#7 Vi får hoppas det. :P

#8 Glad

Mvh,
Moa