Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 448 ggr
Vattnadal
0

Dum dator...

Min dator har uppdaterat sig för mycket tror jag, så mailen går inte att komma åt. Lite irriterande, men jag hoppas få det fixat ikväll. Om någon mailat och inte får svar, så vet ni vad det beror på!

kram

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

mandymoo
0

mia's data

amaira
0

Oj… Elin ser grym ut på din bild där, Mandymoo … Förvånad

mandymoo
0

Ja bäst vi passar oss *ler*

Grodan
0

sådär kan inte elin se ut, hon är en snäll tjej

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

det är ju inte jag heller, det är Krister. Han har brottats med datorn många timmar ikväll, och det varkar inte fungera än…

Maillös, men kommer i alla fall ut på nätet, vilket ger LITE kontakt med omvärlden i alla fall.

MVH Elin

Grodan
0

elin inser hur beroende hon är… hehe

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Har ni uppdaterat till Vista eller något sånt???

[mjuue]
0

Åh Windows Vista Skrattande

amaira
0

Jasså, det är Krister!?! Det är första gången jag ser honom, men nu vet jag hur han ser ut!

Vattnadal
0

Vi har tydligen inte gjort något alls… Vet inte vad som är felet…

Det kommer säkert igång och fungerar ikväll, hoppas jag. Gissar dock att jag får omstart utan alla mailadresser och gamla mail. Tyvärr finns det ju en hel del viktiga mail liggandes där oxå, som försvinner nu.

Hoppas vidare att det inte kommer några akuta viktiga mail under de här dagarna. Privata saker ringer väl folk om, men svemusmailen funkar ju inte heller nu…

MVH Elin

mandymoo
0

Se om dom ligger i någon mapp som går att spara först…

Vattnadal
0

Allt borde ju finnas kvar i datorn, om det inte är ett dumt virus som spökar. fast virussöket gav inget…

Krister får leta vidare ikväll! Själv jobbar jag till 19, så när jag kommer hem och har ätit middag vid åtta, så kanske allt är som det ska igen!

Nu bråkar elen i huset oxå. Saltvettensakvariet och takbelysningen i 2 rum vill inte… suck! Drog skarvsladd från ett annat rum till akvariet, så att pumparna och det blå ljuset får vara med. Det funkade ju i alla fall imorse när K gick upp…

MVH Elin

Vattnadal
0

Nu drällde det till, så kom mail från igår hem, men inte något från dagen, utan bara kvällen, då K börjat mecka…

Har dock inte fått igång ordförandemailen, då alla koder od låg i ett gammalt mail, och inte någonannanstans, vad jag vet…

MVH Elin

Vattnadal
0

Adressboken är hittad, så det underlättar en hel del massa det med!

MVH Elin

Terato
0

Hmm..

Jag kan bara inte låta bli att tänka på en skräckfilm som handlar om att elen spökar i huset och gör alla apparater galna och börjar irritera och till slut mörda folk.

Men det är säkert inte det ni har.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

mandymoo
0

#15 Vi kan hoppas på det… men om Elin försvinner under en längre period får vi genast åka dit o kolla läger *Ler*

Terato
0

..Fast vågar vi det? Det är ju frågan.

Man kanske blir strypt av brödrostsladden eller uppäten av microvågsugnen.. Vad vet man..

Nä men skämt åsido, ibland känns det verkligen som att apparaterna har ett eget liv. De ska ta mig sjutton alltid bråka med en. Och ack så handikappad man är när de strejkar.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Pehpsii
0

maskiner är snälla, de gör alltid som de blir tillsagda, det är personerna som programmerar dem som är onda.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Vattnadal
0

Igår funkade allt, jag var så nöjd, förutom att jag inte kunde komma in på iFokus på kvällen, eller på saltvattensguiden…  Undrar om det var något fel, eller om det var min dator/uppkoppling som var dum…

Krister lyckades få alla mial att fungera och hittade de gamla. Idag är det samma sak igen, men mailprogrammet, alla inställningar är borta…

MVH Elin

Muszimba
0

Min dator kom inte heller in på iFokus i huvud taget igår efter 18:00. Antingen 2 dumma datorer eller dumt iFokus.

Pehpsii
0

vem är er internetleverantör?

Muszimba
0

Jag har Bredbandsbolaget och har inte några problem annars med internet om inte  vår brandvägg/trådlösa nätverk strular för oss. Kan ju även säga att jag är tillsammans med en datatekniker som är van vid gigantiska problem med servrarna på hans jobb.

Muszimba
0

Kan ju säga att nu är min dator dum för jag kommer inte in på zoonen.

Elyria
0

Jag kom inte heller in på iFokus i går kväll. Skulle kolla på jobbet innan jag gick hem vid femtiden - funkade inte. Och funkade inte heller hemma på hela kvällen (kollade kl 21 sista gången)… Vi har Telia bredband.

mandymoo
0

Det beror på att det var ett allvarligt fel på router som inte iFokus kan påverka - felet låg hos leverantören. Så inget fel på iFokus eller era datorer *ler*

Pehpsii
0

sorgligt hur mkt folk som sitter på kass/långsam router utan attveta om det. Man kan köpa hur snabbt och bra bredband man vill, har du en långsam router är det bara pengar i sjön

mandymoo
0

#26 var det där allmänt eller för att iFokus låg nere en studn igår?

Muszimba
0

#26 vaddå kass router?????

Jag & min kille har mycket bra router med snabb uppkoppling när det gäller bredband. Och som Mandymoo skrev så var det iFokus som låg nere under kvällen igår.