Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 189 ggr
mandymoo
0

Godmorgon 4 april

Hoppas ni alla har en godmorgon o får en bra dag. Själv är jag dödstrött o ska försöka sova lite nu när jag kommit hem. Blev inte så mycket sova alls inatt.

Körde genom stan (Stockholm) i morgonrusningen o tänk jag klarade det också *Ler* Trots att det är ca 100 år sedan… Tänk tanten kan än … läser ni mina egna små pepptalk ;)

Idag ska jag ta och påskstäda lite både till oss 2 benta och sen även hos mössen. Så slipper man tänka på det mitt i helgen. Handla lite påsk mat och 2 påskägg till mina barn *ler* Ja ålder spelar ingen roll dom vill ha ialla fall…

Ha en bra dag

Muszimba
0

God morgon.

Jag har haft sovmorgon idag till ca 8. Men var uppe  vid 6 för att ge gammelmusen Facklan sin morgonmedicin och käka min flytande frukost. Började med Nutrilett i måndags och känner mig lite grinig som en halvsur pensionärstant.

Ska handla lite hushållsgrejer idag, men annars ta det lungt. Sen måste jag handla Toa-Lätt till mössen oxå. Det är slut nu.

amaira
0

"egna små peptalk…"

Kommer att tänka på en kortfilm jag såg på TV för några år sedan, den var så himla BRA!

Det var en kvinna som åkte hem efter jobbet med bilen. Hon ringde sin väninna (uppfattades det som) på mobilen och pratade med henne. Tydligen var det fortsättningen på ett tidigare samtal och händelser, för hon peppade henne verkligen på ett riktigt härligt vis som var härligt och humoristiskt att höra.

Så när hon kom hem, slog hon på och lyssnade på sin telefonsvarare - och där var det, alltihopa! Det kom som en överraskning, för det var inte väntat, men det var så LÄCKERT!

mandymoo
0

Ja den var bra *ler* Man kanske skulle börja med det…

amaira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grodan
0

hej på er!!! *vinkar*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Hallå hallå *klättrar upp på taket o vinkar tillbaka* (såg du???)

[mjuue]
0

Hejsan ;) Hehe.. har varit på skansen ida xD Jobbigt .. kallt också..

mandymoo
0

åhhh Skansen - oj så längesen jag var där… kanske ett utflyktsmål i år.. fast tar nog o väntar tills det är lite varmare ;)

Var det mycket folk där malin? Något speciellt eller?

[mjuue]
0

Jaa massor me folk x) Mycket småbarn :P vi skulle gå runt och svara på frågor.. inte tipsrunda.. men man skulle kolla efter fakta om tex björnar. Jag fick se mycket djur iallafall ^^ Björnar, sälar, lodjur, älgar, massa fåglar, roliga apor x') och massa mer :P Det som var jobbigt var fåglarna som kom när vi skulle äta.. det var så många fåglar. Småfåglar och fiskmåsar som ville har våran mat xD Och då satt dom och flög dom runt en meter ifrån en bara. Man var hela tiden rädd att dom skulle skita en i huvet ;P

Jo du ska nog vänta litet tag :P Blåste rätt så mycket, känns ju kallare då.