Mus iFokus

Mus

Etiketter: till-minne-avin-memorian
Läst 1239 ggr
Rytterling
0

Ny-gammal musägare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att varit utan möss rätt länge har vi nu införskaffat oss två nya muslingar, och när jag nu börjar läsa om alla färge och teckningar blir man alldeles lyrisk. Mina är dock inte reggade eller så.. men jag blir ju lite nyfiken på vad för färg och teckning de kan tänkas ha?

Rytterling
0

En bild till då… sen läste jag att det inte var så bra med kutterspån som strö… så det skall bytas ut Flört

ivanhoe81
0

jag använder kutterspån och dokumentstrimlat papper till mina annars är det toa-lätt och liknande bottenströer

MP160
0

Men så söta, grattis Skrattande Färg kan jag tyvärr inte hjälpa dig med, men det kan säker nån av våra experter :P

enbartmalin
0

Alspån är det absolut bästa jag andvänt som botten material.

Hälsningar Malin

KerstinL
0

Mus nummer ett är det lite svårt att se färg på tycer jag, men mus nummer två ser ut att vara blå even, ev långhår oxå.. jättesöta!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Grodan
0

Välkommen tillbaka som musägare!

Musen på bilden kan vara en Cinnamon Even. Är det samma på bägge bilder?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Rytterling
0

Hej och tack för välkomnandet.. nej usch det var ju dåliga bilder jag la in… hihi.. hade så bråttom .. skall ta lite bättre bilder på dem… stackars er som skall försöka hjälpa .. ja ja.. tack i alla fall och det är såå kul med de små rackarna. Sonen har möblerat nu med hus och tunnel och diverse…hihi.

[mardahl]
0

Jag köper finhackad halm i hästaffären. Det ligger hårt inpackat i plast och ser ut som en bal kutterspån, men den är lite mindre och lättare att hantera.

Bifogar bild som visar hur det ser ut när det ligger i burarna.

Muszimba
0

mardahl, vilken typ av bur använder du till dina möss??? blev nyfiken efter att ha tittat på din bild.

Rytterling
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har mina möss fått en kull ungar, det blev en väldigt fin kull med många olika färger och teckningar!! (som jag inte vet namnen på .. men men…Skäms )

Jag vet inte om det funkar men jag skall försöka länka till min sida här där jag har lagt upp bilder på dem, om någon vill kika på dem:

HÄR

Vattnadal
0

Jag tror att mamma mus är blue agouti even och pappa mus är chocolate even.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter