Mus iFokus

Mus

Etiketterleksakeraktivering
Läst 1445 ggr
erika96
0

leksaker till möss

hej! är det någon som vet något om vilka leksaker man kan ha?

MP160
0

Finns massor med sånnahär trådar, sök på leksaker. Men du kan ta i princip vad som helst. En liggande kruka, toarullar, små kartonger med kanske lite mumsiga frön i.. Mja, det mesta är roligt. Grenar har jag hört är poppis att gnaga och klättra på, men då ska det vara obesprutade fruktträdsgrenar. Glad Hängmattor i fleece är poppis hos mina möss, brukar sy lite sånt på syslöjden i skolan. Gnags och kissas ner efter ett tag, men då är det ju bara att göra nya. Skrattande

erika96
0

ok tack! XD

paula.wb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad kostar det att köpa mus leksaker? Och ska man ha ett litet mushus isåfall vad kostar det ? :-D

[MatildaWi]
0

3# Det beror ju på om du gör dina leksaker själv eller köper dem. Toarullar brukar man ju ha hemma och de är ofta poppis hos mössen! Vårt mushus har jag gjort  i slöjden. :)

MP160
0

#3 Det finns leksaker och hus i alla prisklasser, allt från 10 spänn till 300 spänn. Jag föredrar att ge mina gnagare tomma kartonger av olika storlekar, typ äggkartonger, flingpaket, glödlampslådor, toarullar osv. Sånt har man ju nästan alltid hemma och mössen tycker mycket om att gnaga på dessa. Sen är det ju bara att slänga när dom blir för smutsiga :)

paula.wb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

okej tack så mycket Skrattande