Glad påsk!
På er allihopa. Snart har jag fyllt i allt vatten som karparna ska ha, och då är min datatid slut. Måste hinna med att mata och vattna på alla djur, för om någon timme åker jag till stugan över påsken. Kommer hem först på måndag.
Hoppas att alla har en trevlig påsk, och inte sitter här och ugglar hela långhelgen!
Bamsekramar på er!
Skickar med ett gäng påskkäringar oxå, min svåger med barn och hund!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Oh sickena härliga påskkärringar
. Det var årets första. Glad påsk tillbaka!!
Glad påsk ;) Påskkärringarna vågar sej inte hem till mej :P Dom kommer aldrig

Glad påsk!

Glad påsk på er alla.
Jag jobbar lördag-söndag och då med ett ganska infekterat öga. Skulle fixa sondmaten till min brukare i går morse vid 5:30 på morgonen och fick lite vätska från hans PEG(matkateter) rakt in i mitt högeröga, det som jag ser med dessutom. Skitjobbigt att även jobba kväll igår hos en annan med detta öga som bara såsade och levde runt för mig.

Glad Påsk På Er! Mössen har både hunnit med att "påskbada" och så har dom fått påskmiddag också! (Prinskorv, Köttbullar, Potatis och Ägg!)

Mina har fått sista påskstädardelen idag. Sista buren är på tork på balkongen i solen just nu.
De ska få lite prinskorv, potatis, ägg och avokado utöver gurka och aquash. Dessutom som lördagsgodis till dem så får de även en gnagarstång med ostsmak. Bara för att det är lördag.
Vad gör man inte för sina småttingar när de får en sådan stång så sällan?