Blev ni lurade?
Vi hade tänkt att lura er lite här på mus-ifokus. Men min dator kraschade så jag kunde inte komma online så det blev inget.
Blev ni lurade i fredags?
Nej, inte vad jag vet iaf! 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tråkigaste första april på länge, blev inte lurad av någon :(
Nix, ingen försökte ens… Nästan lite tragiskt
Någon som såg nåt aprilskämt i nån tidning? Det gjorde jag inte heller… 

#4 Hörde något på TV om en kommun som skulle börja använda hundbajs för att bilda miljövänlig el och erbjöd sig att köpa in hundbajs från ansvarstagande hundägare. Lite roligt ;)
Haha! Undrar hur många som gick på det! 

Nää, jag gick inte på nåt den dan. Inte vad jag är medveten om i alla fall, ha, ha. Däremot lurade jag en kompis, men bara lite. Ringde honom och sade att jag stod nedanför hans balkong och bad honom gå ut där och när han gjorde det sa jag:
- April, april och fnissade.
Jag satt hemma i min sköna gungstol 
I min skola så har niorna haft nationellaprov(stavning?) och då sa dom i högtalarna att niornas påsklov var inställt pga att resultatet på allas prov var så dåligt. xD haha
#5 Jupp det var i södertälje… hehe… Jag känner en som gick på det och kontaktade mig… LOL
#7 lol
#8 hehe

#9 Södertälje alltså… Då tänker jag ju helt osökt på Södertäljevisan, som lustigt nog sjöngs i På Spåret-studion för inte jättelänge sedan!
Här finns en länk om ni missade detta fina inslag i ett trevligt program med hög mysfaktor.
#12 usch… bra programledare, men hemsk låt… hehe 

Lev inte lurad men fick ett nytt syskonbarnbarn:)