Taggisbebisar
De är sådana underbara små fulsötingar!
Jag fick en unge på min ena hona för två veckor sedan ungefär, och det är sjukt vad fort de växer! 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Jag tycker bara de är ursöta. från svanstipp till morrhår.
Och med den fina vuxenpälsen blir de ännu vackrare sedan.
Med en tvåveckors unge gissar jag att din hona gett up sina försök att hålla kvar ungen i huset för länge sedan.
Mina honor brukar inse redan innan första veckan är över att ungarna är på tok för nyfikna och snabba för att kunna tvingas till fortsatt utegångsförbud. Särskilt om det är två eller flera busfrön som ränner omkring, hihi.
Jo, jag också, men de ser ut litegrann som en rakad mus med den där korta pälsen, stora öronen och stora ögonen, och då blir de också lite fulsöta. :P
Haha, ja det har hon. xD Det var väldigt underhållande att se hennes bekymrade min när hon skulle upp på huset och äta, och upptäckte att hennes lilla bebis satt däruppe och grävde i matskålen. Hon trampade lite av och an innan hon lyfte upp bebisen och skyndade in med den i ett hus. Nu har hon dock gett upp, lillplutten är med överallt. ^^
Är det vanligt att det bara blir en unge? Jag trodde att de fick fler än en åtminstone. :)
Du får gärna sätta in fler bilder! De är ju så himla gulliga. 
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
En unge känns ovanligt. De brukar få mellan två och fem stycken i en kull.
Åh vilka sötnosar!
Grattis till utökningen av familjen!