(S) Abbessinier Muslingar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Födda: 27 Mars
Leveransklara: Onsdag 27 April
Far till kullen är knut som gick bort förra veckan. Detta var alltså hans sista kull. Hans färg var okänd men jag skulle tippa på att han var åt lilac hållet. En mycket stor Engelsktypad hane med fina rosetter, något otydliga men det bekymrade inte denna fina herre.
Moder är Freelancer, en engelsktypad agouti hona med dubbla rosetter. Hon är skönheten själv med ett underbart temperament.
Ungarna i kullen fick färgerna Argente, silver, agouti, black, albino samt colourpoint/siamese.
Nu är alla tre hanarna samt två honor till salu!
Have you ever seen the rain - Abby Hona Silver (stämmer färgen?) Till salu!
Hide your heart - Abby Hona Colourpoint/siamese (stämmer färgen?) Till Salu!
Highway to heaven - Abby Hane Black Till Salu!
Hold the Line - Abby Hane Silver (Stämmer färgen?) Till Salu!
Hurricane - Abby Hane Silver (stämmer färgen?) Till Salu!
Musungarna finns i Stockholm, Botkyrka och kan tas till Bro, bålsta och centralen.
Kullen kommer reggistreras och säljs för 100 kr st.
Ni kan kontakta mig här på iFokus via PM eller via mailen: issan_almqvist@hotmail.com
Finns även på telefon! 073-9900059
Här kommer en bild på pappa Knut!
Han har varit en underbar mus och jag överväger själv att spara en hane ur denna kullen. En Knut Junior men inser tillsut att ingen mus hane i världen kan ersätta Knuts plats i 200 liter akvariet.
Bilderna är mycket dåliga och jag har inte bild på varje mus för sig tyvär. Anledningen till detta är att min egna systekamera är på skolan. Så imorgon kan jag ta tydligare och bättre bilder på varje mus.