Stor bur
Hej har en stor bur i måtten bredd 1 M, djup 50 cm, höjd ca 50 cm, galler mått 1 cm, grön botten, 2 luckor i gallret en liten på ena långsida och en stor i taket, inredning som med följer: 2 st broar samt ett stålhjul som antingen går att ställa på botten eller hängas i gallret. Buren passar till hamster,råtta eller liknade smådjur dock inte till möss. Har själv haft råttor i den, så den är lite sliten men inget som man stör sig på eller som kan skada djuren. Prisidé: 500 kr. Prutat och klart. Intresserad maila mig.
Buren finns i Västerås och hämtas där.
Bilder kan mailas.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

En bra ide är om du lägger ut bild här - lockar garanterat flera då
Det kommer bild, men bilder kan mailas vid intresse.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Här kommer det bild på buren.
Skickar även med vattenflaska, ett hus och matskål med i priset.
Vid intresse av buren så kan ni kontakta min sambo som också finns här, hon heter Pimu så henne kan ni också kontakta vid intresse och info om buren.
Buren är såld