Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 657 ggr
Nali
0

(K) akvarium

Hej!

Jag söker ett akvarium mellan 120 L till 180 L, de behöver ej vara vattentätt då jag tänkt ha gerbiler i det.

[FRllDA]
0

Har för mig om att du letar efter ett ganska stort akvarium. Har du kollat blocket?

Har också för mig om att du bor i stockhlm och då finns här ett billigt och bra! http://www.blocket.se/stockholm/Stort_akvarium_33863888.htm?ca=11&w=1

:)

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 tack frida! =) bor dock i katrineholm (1 h 30 min från sthlm) men de där akvariumet var riktigt bra och billigt ska se om jag kan ta mig till sthlm

[FRllDA]
0

Ojdå, vad har jag fått det ifrån :) haha

Men du får lycka till, och prova lägga ut annonser på de andra djurfokus-sidorna om du inte redan har gjort det :)

Banankaka320
0

Finns ett typ 200-300l på en loppis i småland utanför Växjö, den har stått där i några månader. Loppisen har öppet på lördagar, kan återkomma med tid om du råkar ha vägarna förbi där. Vet dock inte pris :o

Wand
0

Har en granne som säljer ett 360-liters, men detta är ju ca 40 mil uppåt i landet från dig, så det är väl knappast aktuellt!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Samsonmaster14]
0

Jag köpte en stor dunna och satt ihop den med 2 stora trnasporterer o det funkar jätte bra :)

Nali
0

Tyvärr kan jag nog inte ta mig till växjö men jag hittade ett stort akvarium i sthlm för 500 kr så ska se om de finns kvar

[Kamillah]
0

#7 om du menar det jag la ut på annons (200L) så finns det kvar :)