Sitter o ugglar i natten
Men borde sova helt klart…
Men tänker en hel del …. som inatt…
Ska upp tidigt o iväg till akademiska i Uppsala. Ska prata med läkaren på njuravdelningen. Har tonvis av frågor till läkaren… men inte så mycket som kanske berör mig… o över donation. Utan mera hur dom behandlar en person vars njurar slutat fungera… hur man säger att det är akut och måste ordnas idag eller max imorgon o sen tar det upp till en vecka…
Varför måste man idag för att få vård vara så pigg o stark att man klarar av att gnälla gå på kräva osv … en riktigt sjuk person gör inte det… och många förlitar sig på sjukvården ….
Många tankar som far runt.. så jag sitter här med Torsten som myser o tycker att det riktigt mysigt när gammelmatte ugglar *Ler* Då får man lite uppmärksamhet mitt i natten…
Kram på er alla

Ja, mycket får man stå ut med innan man får som man vill ha det när det gäller sjukvården.
Jag fick kämpa i 6 månader innan jag fick remiss till en Reumatolog för min Fibromyalgi för lite mer än 4 år sedan. Väl remissen i handen tog det ytterligare 4 månader då reumatologen hade både många patienter och var på semester. Väl hos henne så tog det 1 månad sedan för utvärdering av mya medicinen som jag fick. Hade den i ca 6 månader och sedan in på SÖS Akuten med magsår….efter så pass mycket medicinering som jag gick på med vanliga Alvedon och Fibromyalgimedicinen.
Numera ingen medicin alls förutom någon Alvedon ibland sedan 3 år tillbax.
Lycka till hos läkaren.
Varma tröstekramar
från amaira.
Önskar dig lycka till på sjukhudet. Kram.

Tänker på Dig skickar en lycka till Kram!!