Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 846 ggr
Mymlan
0

Duna burar, Terrarium, Akvarium

Har lite olika sorters Dunaburar de runt 50 och några runt 70 cm att sälja av.

120:- för de mindre och 180 för de större. Jag har INGEN möjlighet att ta bilder på dem finns olika färger och mössen bryr sig inte om vilken färg de har på sin bostad.

Terrarium ca 95 långt ställning eller vad de heter den står på finnes. Helt. 300:-  kan ej ta bild.

Akvarium i olika storlekar pris: 150:-/st  kan ej ta bild eller mått då de står så illa till i mitt extra förråd och tas endast fram då det är någon som skall hämta.

Jag har tidspress på mig då mitt förråd etc måste vara färdigt så grejer från en annan bostad skall få plats där inom 2-2½ vecka.

Efter 22/5 så kommer allt att slängas.

Jag kan EJ heller längre transportera sakerna så de MÅSTE hämtas här i Rimbo ca 40 min från Danderyds sjukhus mot Norrtälje.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur många liter är akvariumen?

Mymlan
0

Ingen aning, ska det vara vatten i dem så bör de silikonas om.

Nali
0

#2 nej ska inte ha vatten i dom men jag vet bara hur stora dom är genom att räkna i liter

Mymlan
0

I veckan slängs allt om ingen snabbt säger de skall ha ngt. Jag behöver förrådet till annat nu.

Nali
0

Jag vill ha de men vet inte om jag har möjlighet att hämta dom

Grodan
0

Låter trist att de måste slängas. Kan du inte skänka bort dem mot annonskostnad via blocket?

Om jag bodde närmare o hade plats skulle jag ta rubbet, eller i a f det som ser fräscht ut. Skulle sedan kunna använda det som pris på utställning el dyl. Skrattande Men nu har jag ingen möjlighet att förvara något där jag bor.

Ska du flytta till Märsta?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Littlem
0

Rackarns att jag inte bor närmre!  INsåg idag att jag skulle behöva ett gäng burar =/

Nali
0

Hur mycket skulle allt kosta? funderar på och kolla om jag kan ta mig dit

Mymlan
0

#6 Om någon kan hämta så kan något akvarium jag har haft fiskar i det, de har svart silikon, ljusramp heltäckande kanske 52/60 - 80 liter minns ej exakt tror jag har 2 st. Dessa har stått utan vatten i ca 2 år. Terrariet är helt ca 95 cm långt om jag minns rätt. Tror även benställning finnes till den.. Så pris till svemus utställning okej..

Jag kan plocka undan några Duna burar som är hela stora som små men kan någon hämta dem? och ha dem hos sig?

Blev ingen flytt till Märsta då jag ej fann hur vi skulle lösa detta med det är en Bostadsrätt, för under 4 år till så får jag inte äga den :-(
Annars hade jag flyttat dit bums.  Så jag får snällt bo kvar här  men fått hit saker som skall gås igenom och behöver plats i förråden. Sedan skall Hyresvärden in i mitt förråd och montera in ett element i extra förrådet för de som har bostaden ovanför har svinkallt i sitt vardagsrum vintertid, så jag måste bereda plats för detta kan göras. Mitt extra förråd är gamla grovsoprummet. 
Jag söker dock en mindre bostad.

Kan kanske få det till Märsta i veckan om allt går som planerat.

[aammE]
0

Du kan inte skicka med DHL eller liknande?

Mymlan
0

#10 Ta reda då på om DHL hämtar här och vad det kostar men Du står för fraktkostnaden etc.