Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1216 ggr
DeniceP
0

(S) Lilla Snigels Barn!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 31/4 föddes Lilla Snigel Akta dig's fyra underbara bebisar! De är nu snart fyra veckor gamla och de tre hanarna söker nu nytt hem!

Här är söta lilla A Perfect Failure, Agouti Texel om jag inte har helt fel för mig?ca 1-2 cm av yttersta svanstippen är vit.

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

DeniceP
0

Här är A Light In The Attic!

DeniceP
0

Aim For The Sunrise! Härlig liten kille! :D

DeniceP
0

Alla finns i Trelleborg, leverans KAN göras till Malmö, Svedala, Lund och här i närheten! Den 14 Augusti finns vi i Teckomatorp hos enbartmalin på utställning. Även dit kan vi ta med dem om det finns någon som är intresserad av dessa sjukligt söta pojkarna :)

Ratata
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh, små apelsinbarn! Söta Kyss

DeniceP
0

Visst är dom :D

Magda
0

översta grabben är underbar Kyss ser ut som ngn slags sork..

Magda
0

du är inte sugen på att byta översta grabben mot någon av grabbarna i min annons (eller båda för den delen Kyss) mysiga möss

har bestämt att jag inte ska köpa några hanar som jag inte "behöver" innan de är sålda..

DeniceP
0

Oh vad du är dum >.< Precis när jag fastnat för den gula tjejen i din annons xD Jag har tyvärr inte plats för fler hanar här hemma :(

Magda
0

jag vet jag e dum Tungan ute har du inte fler bilder på den otäckt söta lilla saken?? Kyss är verkligen sugen på honom.. hur är han i temperamentet?  om du har möjlighet att komma hit så kanske vi kan byta iallafall..  mina möss bor lite provisoriskt iallafall nu tills terrarierna är fixade så borde ju kunna fixa en låda till en extra liten kille… usch.. Obestämd

DeniceP
0

Jag kan försöka få lite fler bilder på honom senare idag :) Just nu är dom alla fyra väääldigt hoppiga, men när dom lugnat ner sig lite så är dom hur mysiga som helst :) Dom kan sitta i buren och bara stirra på en jättelänge :)

Jag vet inte riktigt var du bor?

Magda
0

#10 jag bor i Simrishamn tyvärr Flört men du kanske vet ngn som ska hit eller så? jag ska ha bebis när som helst och våran bil har gått sönder så jag är rätt strandad för tillfället *s*

DeniceP
0

Simrishamn vet jag nog inte om jag känner någon som ska till xD Men transport löser sig säkert på något sätt! Kan kanske kolla på den där djurtransportssidan?….

DeniceP
0

Här är en bild på dem :) Vem som är vem på denna har jag ingen aning om xD

Magda
0

#12 det verkar sällan vara ngn som ska till simrishamn, men fullt med turister är här jämt *s* :/ & nu missar jag tyvärr skåne utställningen också..

#13 ååååå vad gulliga!! Kyss

DeniceP
0

Ja verkligen synd att du missar den, eftersom jag ska ta med nästan alla mina dit. Då hade du ju kunnat få honom där :O Jo jag vet att där brukar vara fullt av turister, min farmor bor i Löderup så vi brukar åka dit på sommaren :)