Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 516 ggr
DeniceP
0

Svemus medlem?

För ett par dagar sen skickade jag in ansökan och betalning till medlemsskap, men har ännu inte fått något svar eller någonting.

Hur lång tid ska man vänta?

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

kent
0

hej och välkommen …vi har styrelsmöte på söndag o ska prata lite om hur vi ska göra så folk får svar så fort det går. …till det är klart kan vi andra "gamla" svemusfolk kanske hjälpa dig med svar o lign.

DeniceP
0

Jag undrade mest hur lång tid det brukar ta innan man blir "godkänd" eller vad det nu heter :) För jag skickade in både uppgifter och betalning förra veckan :)

kent
0

alla blir "godkänd" :)

det är lite andra regler om man vill bli godkendt uppfödera med sitt eget uppfödera namn dock.

men att bli medlem o att regga sina muskullar m m det kan alla bli.

DeniceP
0

Aa och jag har skickat in allt men har inte fått något besked om att allt kommit in. Väntar ju på att få regga mina små här hemma :O

StillaSinnet
0

Så kul med en ny medlem!!! Sånt gillar :D!

Det här är en gång mellan kassören som tar emot din insättning och medlemsansvarig som tar kontakt och välkomnar nya medlemmar. Vi arbetar alla ideellt och bor inte vid datorn för att föra över nya medlemmar dagligdags. Det kan till och med ta veckor och har tagit ännu längre tid för vissa innan något välkomstbrev dimper ner i lådan hemma som en bekräftelse på att allt är i hamn. Jag vet att jag själv funderade på om något blivit fel när jag inte fick veta något alls efter att inbetalningen var gjord.

Jag önskar att ett enkelt mejl skulle kunna gå ut direkt och bekräfta inbetalningen med ett hjärtligt välkomnande.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

DeniceP
0

Tack Lottiz! Tycker själv att detta ska bli svinkul!

Okej, jag visste att det tar tid men inte riktigt hur och hur det fungerar :)
Men hoppas på att allt blir klart snart :D