Landskrona - Uddevalla
Imorgon kväll/natt kör jag stäckan Landskrona-Uddevalla och kan stanna på den sträckan(Inga avstickare, i brist på tid)
Samma sträcka körs sen på söndag kväll/natt tillbaka.
Är du intresserad av möss från mig så kan du passa på nu.
Jag ska ikväll försöka hinna fota leveransklara möss och lägga upp här om intresse finns. :)
Hälsningar Malin
Har du satin honor ?
Jadå :)
Hälsningar Malin
Bra :) Men en tjej ska kolla om det finns satin nånstans. Så jag kontaktar dog på torsdag.
Så fina!!!! Hur mycket skulle jag betala för den nakna och en vanlig satin ?
Bor i malmö
Jag kör ju inte förbi malmö på denna turen, det är om du kan ta tåget till mig eller om jag får körersättning för att lämna.
70kr/musen
Hälsningar Malin
Honan med pointer och texelhonan i nedersta vänstra hörnet vill jag gärna ha! Åker du förbi Göteborg?
Om samsonmaster14 inte vill ha/kan ta den nakna så tar jag gärna den också.
Siamese honan är tingad.
Tjejen i vänster nedre hörn ser precis ut som texel högst upp till V, alltså bandad beige.
Jag åker förbi gbg ja :)
Hälsningar Malin
Naken honan är inte naken utan lakeland. Mor: Naken, Far: Agouti bandad satin texel.
Hälsningar Malin
Siamese tjejen blev otingad :O
Hälsningar Malin
Då vill jag ha de två tjejerna (och lakelanden om han ändrar sig som sagt), när är du i Göteborg/var kan vi träffas?
Kan du PMa ditt nummer (kan nämligen inte mitt eget
) så SMSar jag dig imorgon!

Om transporten inte ordnas så kan jag ta tåget till landskrona och hämta mössen på tågstationen.
Hur mycket skulle jag betala körersättningen ?
Jag blev bara kär i den nakna, och jag skulle ju skaffa en naken. Och kanske ska jag köpa en siames också
#16 Du behöver inte åka ända till Landskrona, teckomatorp räcker :)
Hälsningar Malin
Okejdå! Min mamma sa att jag får bara ha en mus till. Så du kan behålla den nakna tjejen.
Jag tror att på måndag kan jag ta mig till teckomatorp. Jag ska nog ta tåget och vänta på tågstationen, men jag är inte 100% säker på att jag ska hitta dit.
Men som sagt, hur mycket skulle jag betala för köresättningen ?
Men pojkar måste jo hitta ett hem också! Och jag kan ordna en bur för en hane.
Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha den nakna eller en siames pojke!
Det går endast direkttåg till teckomatorp, du kommer inte att inte ha problem att hitta hit.
Jag tar 20kr/mil i körersättning.
Hälsningar Malin
Okej, då blir det 100kr+70 för musen.
Du får veta om jag köper den, imorgon för att min mamma sover och jag har inga pengar just nu.
Så efter kl 4 får du veta vilken mus jag ska ha, men det blir nog den nakna. Om jag köper den så henne så ska jag döpa henne till Sellon
Min mamma fick bestämma!
Jag tar en siames hane 
När kan du köra honom till Malmö ?
#22 Jag har inga siamese hanar?
Hälsningar Malin
Ojdå! Tänkte på tråden om siamesiska…..möss. Jag menade satinhanen. Men om du ska ha en hona kvar så ska jag köpe henne istället.