Hela musfamiljen XD
Idag städade jag i mitt rum och tappade ner en låda med mjölmaskar på mössens lekbord. Hmmm dom blev glada och åt direkt, men jätte många mjölmaskar hamnade på golvet! Jag damsugade dem direkt.
Men mössen fick nytt vitaminblandning och värkar älcka det. Dom slutar aldrig äta!
Jag hoppas att en mus till kommer att bo med Venus, Galaxy, Enigma och Fight ganska snart.
Så jag skickar en bild, med alla mina möss 
Aw, vad mysigt de har det!
De ser väldigt glada och nöjda ut.
Jag skulle dock inte rekommendera att du ger dem enbart mat med färgade klumpar, utan att du blandar din mat själv enligt våra tips här på sajten. Om du använder sökfunktionen kan du hitta mängder med tips på olika blandningar. Huvudsaken är att du blandar ner säd, fröer och gryner som är nyttiga och som du ser vad det är. Genom att kontrollera att du verkligen ger mössen den mat de behöver och som är naturlig för dem, kommer du också med större chans att få ha långlivade och friska möss.
Oh vad gulligt :) Kom precis hem från djuraffären, den enda satinhonan de har som INTE är dräktig är en svartögd vit :) Hon ser ganska ung ut så det är lätt att få henne tam :) Hon var inte blyg för händerna iaf :)
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ÅÅÅh, vad fin bild! Jag ska också försöka fota mina möss snart. Är så himla dålig med kameran bara, tycker att det är jättesvårt att få fina bilder på dem.
Jag vet! Det är super svårt! Jag Fick ta ungefär 25 kort för att få en fin bild. Dom rörde sig hela tiden!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Precis! Och när de sover och är still så gömmer de sig!