Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 877 ggr
SwilMer
0

(k) 2 mushonor

Hej.

Har en hane hemma som jag skulle vilja ta en kull efter, men har ingen hona som skulle passa honom. Så..

Söker 2 honor till sällskap och avel.

Färger av intresse: Colourpoint, bone, beige
Hårlag: alla, men helst långhår och satin.
Temperamentet är väldigt viktigt då de jag mest inriktat mig på i min avel.

Finns i Uddevalla nu för tiden, men ska upp till Stockholm 10-12 juni.

Kan nås på mail: citruzz90@hotmail.com

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

[aammE]
0

Har bara satinhanar till salu just nu men jag kommer att ha satin-, långhår- och texelhonor senare. Bor i Göteborg och pluggar i Uddevalla, så transport skulle inte bli ett problem. :)

Annars så kan jag varmt rekomendera Ajanki här på forumet, vet ej om hon har långhår och satin, men har köpt en mycket fin texelhane och ett gäng korhåriga tan av henne och är skitnöjd! Har hört (eller snarare läst) massa gott om henne här på forumet av andra också.

SwilMer
0

Okey, vet du om nån av er kommer få nån kull med c(e)-genen?(färger som colorpoint, bone, beige)
Har inte brottom med nya möss utan är mer när den rätta dyker upp, hanen är än bara runt 8 mån nu. :)

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

KerstinL
0

Vi har honor här hemma som jag tror skulle passa dig. Vi har Bonehonor som är klara nu och runt den 10-12 juni har vi flera kullar med flyttklara honor i olika färger och hårlag. Vi finns i Tyresö (precis utanför Sthlm).

Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Grodan
0

Halloj SwilMer! Kul att se dig här. Hur gick det med dina fina siamese och blue burmese?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[aammE]
0

#2 Njaa, min sambo kommer att ha en kull med siameser inom en mycket snar framtid, men det är kanske inte riktigt är vad du söker.

ajanki
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har en kull på gång, dom föds vilken dag som helst, där blir det troligtvis bone.

Har även en kull med siameser på gång.

[aammE]
0

#6 Tror säkert att Kay vill ha fler siameshonor också. :)

SwilMer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Hej :) Blue burmese har jag inga kvar. Hade ingen passande hane till mina honor och tvärt om. Men siamese ledet är kvar. Är en siamese hane som jag vill ta kull på nu. Han har fina buruuberii som sin morfar :) Passar på att slänga med en bild på killen.
Dags läget har jag bara 4 möss kvar. Varav 3 är hanar. Och består av mamma pappa barn. så jag behöver lite nytt blod nu om jag ska ta och sätta igång med bebbar igen.

#5 Nja, då jag har en siames hane. och vill få in c(e) genen igen så går de inte med en siames hona tyvärr.

#6 Var finns du?

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

ajanki
0

SwilMer
0

Har hittat 2 tjejer nu, från enbartmalin {#emotions_dlg.smile}

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

ajanki
0

#10 Ja, jag såg en skymt av dom när hon stannade till i Göteborg och lämnade av mina siamese&blå/tanhonor!

Riktiga sötnosar{#emotions_dlg.laughing}

SwilMer
0

#11 Verkligen :)

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner

KerstinL
0

Vad kul!! grattis ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool