lite nya saker till bra pris
hämtade ett litet paket hos min akvarieaffär idag, denna gången fick jag köpa saker till inköpspris från imazo
18 vattenflaskor 282kr (vill inte veta vad jag skulle ha fått betala för dem i affären men mycket mer vet jag)
classic 150ml med hängare 16kr/st
sedan köpte jag 2 kartonger med matskålar 6 st i varje kartong så för 12 skålar betalade jag 168kr
hamstestorlek alltså runt 9cm i diameter 14kr/st
sedan köpte jag 6säckar med chinchillasand (råda 0,17mm) varje säck innehåller 25kg
för 6st säckar (150kg) betalade jag 270kr
men jag ska bara ha 3 av de säckarna de andra ska en kompis ha
denna gången fick jag till inköpspris, nästa gång blir det nog dyrare
hade lämnat in ett akvarium där som han satte ett pris på och det var en del av betalningen
men totalsumman på sakerna blev 720kr kan räkna med den 3dubbla på djuraffärerna om jag ska köpa sakerna en och en
kompisern min ska ju ävenköpa syrsor där till sin spindel och ödla och det förstår jag hon tjänar mycket på det
på djurmagasinet betalar hon 125kr för 50st
inköpspriset för ca 300st hamnade på ca 310kr, men det kan bli mer som hon får betala, det märks
men jag är glad att jag har denna kontakt just nu, behövde lite mer flaskor då gerbilerna gnagt på korkarna och jag hade lite ont om skålar som passade, har en hel del plastskålar till katter men de passar inte i mus, hamster och gerbilburarna

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kul! Bra köp är alltid roligt! :D
Mvh Ellenfyrkant
exakt jag är supernöjd
har även hittat nya saker på tradera med
hamsterhus i form av en svamp köpte 5 st 15kr/st
ett större trähus 1kr
en träbro 1 kr
och frakten på detta var 69kr så jag betalade 146kr för allt