OT - Human centipede
Har ni sett denna film? Jag både hörde och läste om hur fruktansvärt vidrig denna film var och att folk hade spytt på biograferna så jag var ju tvungen att se den. Jag ÄLSKAR äckel-filmer. Såg den för 15 minuter sedan med min mor, vi blev båda GRYMT besvikna. Visst, dom sitter fast i varandras ändtarmar, men man får ju inte se några detaljer eller nånting, så jag fattar inte alls vad som var så äckligt. Man fick inte ens se dom opereras ihop, det var en riktig besvikelse. Någon som har sett denna och som tyckte den var äckligt? Förklara gärna VAD som var så vidrigt, eller lyckades jag få tag på en censurerad version eller nått?
Jag har inte sett den, eller bara trailern men jag har hört att den är världens äckligaste film och den har förbjutids i visa ställen i England. Jag hatar skräckfilmer (att titta på) men jag tar liksom endå reda mycket om dom för att hänga med lite och för att det är kul att snacka om dom.
/ Miranda
SAW är väl Äckligare ? :o, för den har jag sett ganska mycket av.
/ Miranda
Jag har inte sett den men tänker göra det!
Det enda som stör mig e att jag blir aldrig äcklad……det e alltid jag som gör äckliga saker i skolan med min vän (mau5)
#2 ja jag tycker saw är bra mycket värre, där får man ju se massa inälvor flyga ur kroppen och dom kapar av sig armar och grejer, bra mycket äckligare än centipede
Tro det eller ej… jag har INTE sett den…
Något i beskrivningen fick mig att inte bli intresserad. Kan ev ha tittat några sekunder. Minns inte riktigt. Många filmer dissar jag efter några minuter…
HAHA den är så extremt töntig 
jag vågade inte titta först när min kompis satt och tittade på den för jag hade hört att den var så otroligt äckligt, sen slutade det med att vi satt och skrattade genom halva filmen :p
kommer ut en tvåa i år! haha
Det är faktiskt häftigt att sätta ihop 2 människor med ändtarmar. När nån äter nånting så får den andra äta bajs o den tredje får äta bajs-bajs!
Men Harry Potter e bäst
#5 du har inte missat nånting iaf, satan i gatan vad dålig den var!
#6 Ja, tvåan är tydligen bannad i storbrittanien, undrar om det beror på att den första var en sådan besvikelse 
#7 tekniskt sett borde nummer två och tre dö av näringsbrist, finns inte mycket näring kvar i bajset från nummer 1 gissar jag :P

Naaej. Har tänkt se den, mest för att folk klagar på att den är dålig, och bilderna jag sett har fått mig att fnissa. Det påminner mig om: http://images.wikia.com/dragonage/images/9/97/Harvester.jpg (<- monster!! Du har blivit varnad!). HAN var däremot läskig (inte hur han ser ut direkt, utan hur han… sprang omkring och… ryckte folks kroppsdelar och … blä). *Ryser* Läskigaste delen i -hela spelet-. Usch.
Har inte sett den, känner heller inget behov av det. Bara själva idéen är ju så knäpp så hade inte kunnat ta den på allvar