Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 1827 ggr
Faxlin
0

R.I.P Allegro Björn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Med stor sorg så har min älskade Björn lämnat mig och springer nu omkring på regnbågsbron.
Kan inte fatta hur vidrigt hemskt det är att han är borta. Vet att han vart gammal. Men saknaden efter honom är hemsk.
Många säger åt mig att jag är löjlig, man kan inte gråta över en liten mus, jag har ju fler :( Som om det hjälper :(

Björn var och kommer alltid vara en väldigt, väldigt speciell mus. Och att se på tv utan honom liggande hos mig kommer saknas väldigt. Han var inte som andra möss min Björn. Eller så var det bara så att vi fick någon konstig sorts relation med varandra han och jag. Det sa faktiskt bara klick när jag såg honom på en utställning. Och lyckan som vart då jag fick honom av Ann-Marie går inte att beskriva. Jag kommer aldrig kunna tacka henne nog för de år jag fick med min lilla underbara pojke.

Han saknas mig. Vila i frid min älskade lilla Björn. Matte saknar dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DeniceP
0

Usch :( SÅ tråkigt, lider med dig :( <3

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Grodan
0

Beklagar sorgen, Faxe. Kram på digKyss

Tänkte faktiskt på dig och din favoritmus idag, att han nog inte längre var kvar. Fast jag tänkte på en mus med ett namn som börjar på A tror jag… hm

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Faxlin
0

Men Grodan, Björn var ju min favorit mus över alla andra möss. Vet att man itne ska favorititsera någon, men i det här fallet var det omöjligt att inte göra det. Och ja du har rätt, det började med A. För jag skrev fel i överskriften för att hon har bytt namn på uppfödningen tydligen. Tyckte det känndes fel. Han heter självklart Allegro Björn min lilla älskling :) Svårt det där med extra namnen när man alltid ropar Björn bara :(

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jauchzet
0

Sov Gott lilla Björn… Rynkar på näsan Hoppas att du känner dig bättre snart matte. Förlorade min favoritmus i januari så jag har känslan i färskt minne.

Grodan
0

#3 Ah, ja Allegrobjörn var det! Har två musar här som han är morfar till. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

enbartmalin
0

Beklagar. :(

Hälsningar Malin

Digitalis
0

Alla amairas hanmöss hette Björn ju. Allegrobjörn föddes i en A-kull.

Beklagar sorgen, Åsa!

//frida

StillaSinnet
0

Oj, så tungt…jag tänker på dig *kram*!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

MP160
0

Åhhhh gud så jag lider med dig… Skickar tröstkramar, hoppas du mår bättre snart… Sov så gott lilla Björn Kyss

ajanki
0

Beklagar Åsa, jag vet hur mycket han betydde för dig och du för honom, skickar en stor tröstkram!

Sov gott fina Björn

KerstinL
0

Kram på dig min vän!!!!! Kyss

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

kent
0

GråterR.I.P Allegro Björn och stor tröstkram till din åsa.

ariama
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Sorgen är kärlekens spegel", sägs det. Bättre att älska, än aldrig sörja, tycker jag själv. Tröstekramar!!

Allegro-Björn föddes 4 december 2008. Du har skött om honom väl, Faxlin, när han blev så gammal. Jag vet att han har haft ett fint liv hos dig, och är glad att du blev hans matte.

Skickar med en bild på en ung Allegro, eller Björn som han hetat hos dig.

Muszimba
0

MÅNGA TRÖSTKRAMAR TILL DIG ÅSA.