Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 792 ggr
[Samsonmaster14]
0

FÖRBANNAD!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag var min mammas ex mans mamma hemma hos mig. O jag hatar henne så jä*la mycket.

När jag skulle gå till veten (för typ 2 timme sedan) så frågade hon var jag ska gå med "dom smutsiga skiten", o så sa jag att jag skulle till veten o hon ba "vafan? hur fan kan du gå till veterinären med såna smutsigt o äckligt skit. Va i helvete tänkte du? Ge mig pengarna o stick ut" Jag blev så jävla arg o är nu med mössen i internetcaffét, o har inga pengar.

O min mamma vågar inte säga nånting till henne, men jag ska få pengarna senare.

Hur kan det finnas så hemska människor här i världen…

Ellenfyrkant
0

Jag förstår inte, hon lät dig inte gå till veterinären.. Men det angår ju inte henne? Och varför skulle ho ta dina pengar, var de DINA eller vems pengar var det egetligen? Själv hade jag förmodligen svurit och skitit i tanten.

Byter namn på tråden då jag finner det opassande, tänk på ditt ordval.

Mvh Ellenfyrkant

ivanhoe81
0

ja det undrar jag med var det dina pengar eller var det sådana som du lånade av henne???

om det var dina egna pengar så har hon gjort en brottslig handling

jauchzet
0

Men va?! Rynkar på näsan Hur kunde hon ta dina pengar???

ivanhoe81
0

undrar jag med, det är en sak om man lånat ut dem men att bara ta pengar som inte ens kommer från henne, jag väntar ju på svar

undrar vad hon har som hon älskar egentligen man kanske ska kalla det för smutsiga skitsaker med då

[Samsonmaster14]
0

#1 Okej, tack. Jag var arg o tänkte inte så mycket på vilka ord jag använde, men det ska jag göra nästa gång.

Jag kan inte skita i henne. Hon är super läskig. En gång ringde honn till polisen tror jag för att jag ville inte göra nånting o kastade nånting på henne.

Min mamma gav mig pengar för att jag skulle gå till veten. Hon giller inte mössen men hon brys sig om dem. Men som tur har jag nu mina pengar med mig :)

Mössen får vänta lite till :(

ivanhoe81
0

men var det dina egna pengar eller några du fått av henne???

du kan visst skita i henne det gör jag med flera familjemedlemmar ju tilloch med systrar

[Samsonmaster14]
0

#6 jA det va mina egna pengar till 10000%

Jag fattar varför ska man inte låta en mus gå till veten! Hon sa också att mina mörr ÄR DUMMA! Mina möss kan tricks o är typ rumsrena. Hennes hund e dum. Den skiter o kissar i lägenheten hela tiden o den lyssnar inte på vad man säger till den.

ivanhoe81
0

då hade hon ingen rätt att ta pengarna från dig, varför nekade du henne inte

skulle någon hålla på så mot mig så hade det slutat med att den lågit raklång på golvet, mina egna pengar bestämmer jag själv över

[Samsonmaster14]
0

#8 Heheh jag har typ super mycket respekt för läskiga människor. Hon är hemma hos mig nu o jag ska hämta möss från Dence om typ 25 minuter :( Jag ska få vara ute med dem.

ivanhoe81
0

skit i dem det är väl du som bor där inte hon??? du fårväl göra som du själv vill där du bor anser jag

jag är sådan att de får säga så mycket de vill men att kränka andra människor där går gränsen, jag kan inte använda ord på samma sätt som de flesta utan jag använder mitt språk om det går så långt och mitt språk är knytnäven

Grodan
0

Man ska inte behöva ta skit. Även om hon är läskig så ser jag ingenstans att hon är släkt med dig ens och du ska inte behöva stå ut med sådant. Tycker du kan be din mor att inte ta hem den där människan när du är hemma.

Hon bör vara äldre och att en äldre människa säger sådana saker som att dina möss är dumma tycker jag faktiskt är konstigt.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
0

Jösses, jag förstår den där respekten du känner för henne… Jag känner lite sådär inför min pappa. Han kan vara jäkligt läskig ibland och förjävligt pissig men jag vågar inte säga eller göra nått annat än det han beordrar mig. Håller med Grodan, be din mamma att inte släppa in människan när du är hemma eller iallafall förvarna dig om att hon kommer så att du kan hitta på nått med nån kompis eller så. Du ska inte behöva gå och vara rädd i ditt eget hem, bara för att hon hälsar på.

[Samsonmaster14]
0

#12 Jag har redan sagt det till min mamma typ 100 gånger, men japp, jag går alltid ut när tanten kommer hem till mig.

Jag ska försöka övertala min mamma  en gång till så att tanten inte kommer o hälsar på.

Ellenfyrkant
0

Blir lite fundersam över varför hon ens kommer och hälsar på, är det någon sorts farmor eller vad har hon med er att göra? Du måste inte besvara frågan, det är lite åt OT hållet men blev som sagt fundersam.

Mvh Ellenfyrkant

thildatessie
0

ush. Prata med din mamma! Såhär ska det inte vara. Du bor ju där! Hon ska inte lägga sig i ditt intresse, inte trycka ner dig och hålla dig borta från ditt hem och inte ta DINA pengar!

#7 stackars stackars hund :(

#14 undrar samma..

enbartmalin
0

"min mammas ex mans mamma"

Då blir det väl "låtsas farmor"
Och egenligen inte det heller då det är moderns förra mans mor?

Hälsningar Malin