Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 2083 ggr
ThereseW
0

Era burbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker alltid att det är så kul med burbilder. Jag hittade inte den gamla tråden, så nu startar jag en ny :) Har ändrat om lite grann hos flickorna…

ThereseW
0

Dom verkar trivas och ha det bra :)

TacoBelle
0

Såhär bor mina möss. Men inredningen är olika hela tiden. Varje kväll stoppar jag in nya kartonger, rör i olika storlekar, tygbitar och handdukar i olika material, äggkartonger och gamla leksaker. Mössen blir jätteglada och undersöker. Jag har nästan slut på idéer om vad jag ska stoppa in härnäst.

fijja
0

#2 så himla fint med den där bakrunden i terrariet tycker jag!! Å lekställningen är kanon!

fijja
0

Så här bor just nu Åttiåttimus. Två burar som sitter ihop å så ett lekbord som ja brukar stlla fram olika grejjer på.

Grodan
0

gah, va härligt! vilken lyckos han är… *avis*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

fijja
0

Funderar på om man kan köpa massa backar… med lock.. kippa hål i och sättihop på höjden, stegar och rep till dom olika våningarna.. Samt klippa och sätta gallerfönster…. vore ju en skitskoj aktiveringsbur… SÅn dära jättefinmaskigt nät som kan tjänstgöra som fönster och ventilation måste ju finnas på byggmarknaden… Ska ja spåna på…

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

vet att de är en gammal tråd men jättefina inredningar och byggen! =) Ja de är de här som händer när jag vaknar 5 och inte kan sova