Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 1193 ggr
[Samsonmaster14]
0

Till minne av Samson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han var världens underbaraste mus! Han satt med mig och kollade på tv, jag tag alltid med mig honom när jag gick nånstans, han föll med till skolan, han hade t o m liten bur i skåpet o ingen visste om det.

Han var världens tamaste och snällaste. Han var min bästa vän nånsing.

Men nu är han borta, o jag kommer aldrig glömma bort honom!

Samson: 2010.08.**-2011.03.24

[Samsonmaster14]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har bara en bild som föreställer honom, men det finns en låt som alltid får mig att tänka om Samson <3

http://www.youtube.com/watch?v=p62rfWxs6a8

MP160
0

Awww, beklagar Dominik!

Lamina
0

Beklagar! Rynkar på näsan

Fast jag kan inte hjälpa att fråga (och ni får gärna hata mig för det) varför du tog med honom till skolan? Tänkte du ens på att det faktiskt finns allergiker..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Samsonmaster14]
0

Nepp. Jag tänkte inte alls på det. I min skola finns det ändå bara IG-barn (inte alla, o inte jag), så dom har ändå ingen framtid.

Varför skulle vi hata dig för en fråga ?

Lamina
0

…Inga kommentarer…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Samsonmaster14]
0

Men vad då? Man dör ju inte av lite päls. Och det finns typ 30 elever som fick bara 50-70 poäng, och såna människor får  ju inget jobbi framtiden.

ivanhoe81
0

man ska ändå tänka på dem även om de inte har någon framtid

tänk omdu varit allergisk och haft astma och någon tagit med ett pälsdjur som gör att du knappt kan andas och de har samma attityd som du har

mau5
0

du hade inte med dig samson till skolan…

HairySpider
0

Samsonmaster, jag tycker faktist att din attityd är lite väl dum, jag säger som ivanhoe81 att tänk om du hade haft svår astma eller allergi och tvingades stå ut med såna som betedde sig som dig så hade inte du heller tyckt det varit så kul!

Jag tycker man ska visa respekt för människor och bara för att de inte har bra betyg så betyder det inte att de inte får ett bra liv! Jag känner en massa människor som haft det svårt i skolan men som det går jättebra för nu! De har inget mindre värde bara för att de har dåliga betyg, det tycker jag rent av var elakt av dig att uttrycka! Jag vet flera som fått jättebra betyg också men som fortfarande söker jobb så betygen avgör inte hur det kommer gå för en människa! Alla är vi individer och alla har lika stora rättigheter oavsett!

Djuren betyder mycket för mig, de är mina ledstjärnor genom livets mörka tunnel! Finns inget bättre i livet än dem.

// HairySpider, fd. Ratwomen

Lamina
0

Bra, då vet jag. Då ska jag genast gå och tala om för alla jag känner att dom får köra ner maskrosor i halsen på mig om dom tycker det är roligt. Jag hade ju ändå urkassa betyg, så vad spelar det för roll..?

//Lamina

ivanhoe81
0

#10 det verkar som Dominik tycker så ju

#6 men att man inte får några jobb om man inte får betyg kan jag lugnt säga är helt fel, jag känner flera som inte ens påbörjat gymnasiet och sket i betygen på högstadiet och de har välbetalda jobb nu så det handlar inte om betygen om man får jobb eller ej

alla är lika mycket vrda vare sig de har höga eller dåliga betyg ju

Denna kommentar har tagits bort.
Ratata
0

#12 Wow, trollvarning på det inlägget!

Nali
0

äsch lägg av att bråka nu, dominik som han skrev tänkte aldrig på att de fanns folk som faktiskt var allergiska. Hans beetende/ilska just nu går antagligen ut över alla då han är väldigt ledsen.

Tycker de är synd att samson dog R.I.P men jag hoppas du hittar en ny och lika underbar mus

Denna kommentar har tagits bort.
ivanhoe81
0

#12 varför hatar du hennes attityd det är samsonmaster14 s attityd som INTE bryr sig om medmänniskor som har låga betyg som det står i inlägg nr 6

hon skrev bra ju om att hon inte gillar dominiks attityd som nedvärderar andra personer och jag håller med henne till 900 000 000%

[Theriss]
0

#6 Finns folk som faktiskt kan dö av "lite päls".

#12 Sånt hör inte ens hemma i sandlådan.

Kan ni inte bete er, skriv inte.

[Samsonmaster14]
0

O så blev Samsons inlägg förstörd Gråter

När jag läser det här så börjar jag faktiskt tänka att jag kunde skada nån med musen.

Förlåt att jag skrev att folk med super dåliga betyg har inget framtid. Jag är ledsen för det.

#12 Om du inte vet hur man uppför sig här så kanske borde vi kontakta Grodan? Hon kan väl blockera såna som dig.

[Samsonmaster14]
0

dubbel

Grodan
0

Rensat bort troll-inlägg.

Samsonmaster14, bra att du ber om förlåtelse i #18. Det tycker jag är super, att du kan inse att du skrev något dumt. Nästa gång, fundera lite om det du tänker posta officiellt i detta forum (som alla kan läsa, även sådana som ej är medlemmar på sajten) är "rumsrent". Jag har högt i tak och låter folk få skriva det mesta, men det börjar bli ganska stökigt runtomkring dig och därför vill jag be dig tänka dig för.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
0

Var ju verkligen inte tänkt att förstöra hans tråd… Rynkar på näsan Förstår att det känns jobbigt när favoritmusen dör, och jag beklagar än en gång. Du skriver fint om honom och han verkar vara en såndär riktigt speciell mus som man inte träffar på riktigt ofta. Vila i frid Samson. Oskyldig

//Lamina

Grodan
0

#21 Du är så rar! Kyss

Jag tror jag tog med en råtta till skolan en gång. Han uppskattade det verkligen inte och jag vet inte heller varför jag gjorde det. Jag var väl ungefär i Dominiks ålder…

mau5
0

HAHAHAAA

vilken uppståndelse det blev när man skrev något udda.. hoppas att ni förstår att jag inte menade det och att jag skrev det för att jag hade tråkigt…

#18 LOL.. det där är inte du, om du hade börjat uppföra dig som du egentligen gör så hade det antagligen varit du som hade blivit blockerad.. ;)

Grodan
0

#23 Självklart. Jag tolererar det, men såg en önskan från 3 håll om att dina inlägg skulle bort. Fick också en förfrågan om du inte skulle ges skrivförbud. Nu har jag aldrig gett någon medlem på sajten skrivförbud annat än riktiga troll som skrivit väldigt oanständiga inlägg (sällan mer än ett egentligen, men det var så grovt samt att de var kända troll på iFokus - egentligen tolererade jag det, men som Sajtvärd behöver jag hålla sidan familjevänlig).

TS är ju alltid den som bestämmer och för att han skrev att tråden blivit förstörd var jag tvungen att ta bort dina inlägg… Inte att glömma att minnestrådar är speciella där man bara ska strö rosor och omtanke…

Lamina
0

#22 Nej, bara väluppfostrad. Oskyldig

//Lamina