Godmorgon måndag 16 april
Tänka sig solen lyser idag också. Underbart!
Själv har jag varit i stallet o har bara varit hem för att duscha o byta kläder… sen ska jag iväg igen. Dottern är fortfarande lätt febrig men piggare - jag menar hon kan röra sig o prata… ja så illa var det i helgen. Hon hade så ont i kroppen.
Ha en riktigt bra dag allihop
Kram

God förmiddag på er alla.
Jag har varit uppe tidigt för att fixa burar och nu är tvätten igång nere i tvättstugan. Ska snart ner igen för att slänga in underkläderna & handdukar i tumlare, centrifugera T-shirts och annat innan de får hängas upp ute på balkongen idag för första gången i år. Skönt med välluftade kläder.
Ska iväg till Farsta Centrum för att gå på personalmöte kl 16-18 och sedan jobba 23:00-07:00 nere i Haninge.
God morgon.
Jag är vaken ovanligt tidigt. Har nu anmält möss till utställningen även om jag inte kan åka dit själv. Tur man har kompisar som ställer upp - tack mandy 
Nu ska jag dricka kaffe och äta en frukostmacka. Senare idag ska jag lämna ifrån mig två råttungar vars nya matte kommer och hämtar dem.
Good eftermidda ^^ Kom precis hem från skolan. Fick lite presenter igår ;) Men ska få idag med :)

Självklart ställer jag upp när du inte kan komma med själv *Ler*
Hittade de sista två musbebbarna döda idag. Inte oväntat men ändå tråkigt. Mamma Luna köpte jag som dräktig o hon har varit en jätteduktig mamma men troligen inte haft tillräckligt med mjölk (trots massa tillägg som hon fått.) Men där jag köpte henne hade hon säkert redan innan haft massa kullar så med tanke på hur hon ser ut nu så tror jag hon är ganska sliten o inte hade orken helt enkelt. Men i varje fall så slapp både hon o bebbar att bli ormmat!
Har lagt in ett foto på mina underbara dalamöss i albumet här nu. De är så söta o mysiga tycker jag!

Åhh så synd…
Var in o tittade - jätte söta *ler*