Är detta normalt?
Det där blir vit päls senare, ingen bubbla. :) Fläcken är hudfärgad för att det inte finns något pigment. En bubbla under huden skulle heller inte se ut sådär, så du behöver inte oroa dig. :) En supersöt liten bebis. ^^
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
#1 Men den är som en bulle, lite upphöjd. Fast det kan vara en illusion. :P
Hmm, upphöjd säger du? Nå, jag tror ändå inte att du behöver oroa dig, inte så länge bebisen verkar mår bra. :) Om det verkligen är någonting under huden borde det ändå inte vara vitt tycker jag, eftersom pigmentet sitter i huden, inte under den. I sådana fall borde upphöjningen vara gråfärgad så som bebben är i övrigt.
Du får avvakta och se, men så länge den äter och växer och mår bra så behöver du nog knappast oroa dig (även om jag vet att man gör det när det gäller ens underbara små djur. ^^).
Mvh,
Moa
Det är bara en vit bläs/pannfläck… Jag är en sådan hönsmamma! 
Jag är lika hönsig som du Emma!
När en av ungarna från min första kull, hade lite ögonklet så att hon inte kunde öppna ögat, fick jag panik och trodde att hon skulle dö, eller i alla fall bli blind. Men mamman tvättade ju bort kletet efter bara några timmar haha!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#5 hahah, låter ugefär som jag.
Varje gång bebisarna piper "lite för mycket" så springer jag till buren och kollar så att mamman ej dödar dem (de skriker oftast på grund av att hon är och äter eller dricker vatten). Att jag aldrig lär mig…
Haha ja, man blir jättenojjig! Men ja, man måste lära sig, mamman kan bäst. 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#4 Haha, så kan det vara.
Skönt att du inte behöver fortsätta oroa dig i alla fall. ^^
#6 Vilka sockersötingar!
Mvh,
Moa