B-kullen
Bebisarna idag! (högerklicka och välj "visa bild" för större bilder)
**Hela kullen:
**
Dove? tan, hona nr1: 
**Choklad tan bläsad, hona nr2:

**
Dove? tan, hona nr5:

Dove? tan, hona nr4:

Svart tan, hona nr5:

Svart tan, hane nr1:

**Svart tan, hane nr2:
Choklad tan, hane nr3:
Svart tan, hane nr4:
Dove? tan, hane nr5:
Svart tan (????), hane nr6:
**Och så en fråga angående hane nr6, är han tan? Alla andra ungar ser man tydligt tanen på men hans mage är nästan helt svart (väldigt dålig tan?). Båda föräldrarna är tan så det borde vä bara bli tan?
Bild (ett syskon närmast, han längre bak):

Han kan vara en dålig och blek tan eller så kanske blir han fox.
Hälsningar Malin
denna tråden gillar jag 
#1 Jag ser att dina bilder ligger på annat ställe och att de endast är inlänkade här. Jag önskar att du fortsättningsvis lägger upp dem på sajten, så att de inte riskerar att gå förlorade. Ibland raderar folk album/konton de har på forouppladdningsställen och då försvinner ju även bilderna som är inlänkade därifrån.
Bilden som det står Drömmar på är så söt. Det visar en Black Tan el Fox och en Self. 
#5 Jajjamensan, det kan bli self. Tan är ju dominant och då behövs ju bara ett anlag från den ena föräldern för att musen skall uppvisa tan/fox mage. Eftersom du fått self i kullen är bägge föräldrar heterozygota för tan, dvs de har bara ett tan-anlag.
mor: a(t)a
far: a(t)a
avkomma: a(t)a(t), a(t)a, aa
a(t)a(t) - homozygot för tan (eller som jag brukar säga "dubbeltan" - obs! helt oproffsigt)
a(t)a - heterozygot för tan
aa - ej tan
Hur vet du att nagra e hanar o nagra e honor nar dom e sa sma?
#6 Åh, tack! Jättebra förklarat. :)
#7 Ser bröstvårtorna på honorna + kan se skillnad på könen redan innan bröstvårtorna syns.
Här är lite fler bilder från idag (eller ja, igår efter som att klockan är över 00:00) det är ej bilder på alla och orkade inte hålla reda på vem som är vem när jag fotade idag:

Ok. Hur manga brostvartor har honor ?
Jatte gulliga moss :)
#9 10st, hanar har inga.
Jättesöta bilder
!!!! De "grå" börjar se ut som dove/tan. Jag tror inte det finns några foxar, inte på de svarta heller. De som inte är self verkar svagt tanfärgade allaihop
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#11 Det stämmer, ingen är fox alla är tan men jag tror inte att de blir så bra tan då pappan har ganska dålig färg och mamman har okej. Det är bara en self, en liten kille. 
Men ojj så söt tjejejn på sista bilden är! Älskar det vita "strecket" under ögat =)