Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 242 ggr
mandymoo
0

Godmorgon onsdag 18 april

Så var det morgon igen… och en ny dag. För mig o dottern innebär det en dag till sjukhuset - men röntgen o träff med läkare …  inget jag idag direkt ser fram emot… mest för att jag vet att man aldrig kommer in när man ska utan att det blir en massa väntan..o det är ju sååå tråkigt…

Fortsätter att pyssla om lilla musen som mer eller mindra äter själv helt nu… Hon är hlet klart mycket piggare.

Sen blir det stallet o mocka idag *ler* fylla vatten osv… igår var jag med när han var i ridhuset för första gången o det är så kul att se när dom får syn på sig själva i spegeln *Ler*

Kram till er alla o ha en bra dag

Vattnadal
0

Godmorgon!

Jag ska jobba, fast först ska jag maila programmet till Krister för utskrift, fixa lite mat och vatten till mössen och frulle till mig och hundarna.

Kan meddela att det slutade med 38 möss i Pet och 47 i St. Det börjar ta sig igen!

kramar

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

amaira
0

WOW, det blev några möss i alla fall! Vad kul! Kyss

Hoppas vi kan vara i lokalen! Men det blir säkerligen trevligt även hos Therese. *ser fram emot*!!!

amaira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nämen, nu glömde jag igen… :

Gomorron!!

Muszimba
0

God morgon på er.

Idag har jag fått sovmorgon till 7:45, sköööönt att få sova lite längre ibland.

Då det regnar just nu så känner jag mig deppig, för jag vill ha SOL!!!! Vill ju kunna vara lite mer ute nu efter den långa vintern som jag inte gillar.

Ska jobba inatt igen och sedan kväll imorgon.

amaira
0

Ska du hålla på och jobba natt sådär, Muszimba, så får du vänta på midnatts-solen, haha. Cool

Muszimba
0

Ja, man får vällan flytta upp till norrland under sommaren.Skrattande Jag har 4 fasta dag-pass och 4 natt-pass/månad på ena jobbet och de 2 passen som är idag+imorgon är extrapass. Behöver ju pengarna så jag ska jobba mer under sommaren på andra jobbet som jagat mig hela April nu om jag kan jobba ngt hos dem. Lämnade besked igår till dem.

[mjuue]
0

Är sjuuuk. Var föryld igår o i förrgår. Nu har jag ont i huvet och feber. Kanske inte kan gå på dansen imorrn :'( Min älskade dans..

Är hemma från skolan ida iaf. Sen får vi se…

amaira
0

Håller tummarna för att du blir frisk tills i morgon. Kyss

[mjuue]
0

Tack så mycket Flört Jag hoppas verkligen det..

Jag är iaf inte jättesjuk. Utan rätt så lindrigt. Orkar göra rätt så mycket. Tror det är första gången jag är så här lätt sjuk ;)

vovvemor
0

Godmorgon (säger jag som ska äta lunch vilken sekund som helst här på jobbet)!

#0 - återigen - jätteskönt att höra att hon blivit ännu bättre!!Kyss

mandymoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Usch inte kul - här låg dottern helt utslagen påsklovet o gått till skolan första gången idag - nu efter läkarbesöket med hennes finger…

Och jag kom hem o gav lillsnyttan lite mat - välling med smör i - mums… så mums så att när det tog slut så slickade vi girigt på mattes finger… fast sen så var matte lite slarvig i fet om fingrarna så man får ju ta o tvätta sig noga efteråt *ler*.

[mjuue]
0

#11 Nee inge kul. Men gud va jobbigt o va sjuk på påsklovet >.<

Skulle jag aldrig klara av ;) Klarade mej iaf från det ^^ Bättre att vara sjuk efter :D

Va söt den lille är ;)

[mjuue]
0

¨Åååh kom på värsta problemet. Om jag kommer till skolan imorrn och inte är med på gympan - får jag inte gå på dansen för mina föräldrar. För dom tycker så här: om du är sjuk när du är på gympan så finns det ingen anledning att gå på dansen. Liksom att ja ska skippa båda eller gå på både och. Men om jag går på gympan och bli sämre! Hur gör man då då? Då kan ja ju inte gå på dansen :/ I-lands problem ja vet xD Men men.. stort för mej ^^ eftersom jag älskar streetdancen.

dreamiz
0

Go eftermiddag!

Har jobbat o sen tvättat. Nu sitter jag här o ska pyssla med djuren tills det är dags att lägga sig.

Imorse haglade det lite här. Imorn sa nån att det skulle snöa. Tja, jag bryr mig inte så mycket. Mår dåligt av sol o värme så aprilvädret passar mig ganska bra. hihi…

Pehpsii
0

#13 säg till din fröken att du vart sjuk och behöver ta det lugnt. Det borde de respektera

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/