Lämnar musvärlden
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej alla!
Tyvärr visste jag att denna dag skulle komma och de tycker jag är så otroligt synd för ni här är helt fantastiska människor.
Men de blev så att jag fastnade för mina gerbiler så mycket och jag känner att de verkligen är de rätta djuret för mig och för mer dagar som går så hamnade Milo i skymundan. Han är så söt och snäll, bits aldrig och älskar att äta majs.
jag tänker inte ge upp musvärlden helt och hållet men nu när jag vill starta en gerbiluppfödning så tänker jag ta ett uppehåll. Självklart komma jag vara här på mus.ifokus också.
Jag kommer starta en till tråd där jag sätter upp en säljes annons för Milo.
Tack för de underbara tiden som jag fått lära mig om möss och tack igen ajanki för att du gav mig möjligheten att inse hur intressanta djur möss var.
Neeeeeeeeeeeej! Men så blir det ibland. Du är inte ensam om det Nali. Jag hade hamstrar när jag var liten, men nu tycker jag inte om hamstrar. Möss är allt för mig 
Men va bra att du kommer komma hit :)
Ha det bra.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack dominik, som sagt så är de bara ett uppehåll jag kommer ev. börja med möss igen kanske efter några år men just nu så känner gerbilerna mer rätt :)