kommer inte in
Jag har stora problem med att logga in. Det har jag haft länge, men nu går det inte alls, hur jag än gör. Har försökt sedan igår, och lyckades en gång nu, till slut.
Mina lösenord funkar aldrig, fast jag skcikar efter nya. Och då får jag dessutom flera stycken, varav inget funkar.
Om det hör ihop vet jag inte, men jag börjar också överösas av spam, samma avsändare, men alltid olika nummer tillagda, så de går inte att blockera. Har fått över 600 sedan i går. Kul.
Har mailat i.fokus och det blir väl någon lösning till slut. Men just nu beror mina "tystnader" på inloggningsproblem.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det spelar ingen roll längre. Jag är så ledsen, så besviken på hela mussverige, och även mus.ifokus, att jag lämnar alltsammans.
Det är bara för sorgligt alltsammans. Och det är spridning av plågsamma gener jag syftar till. Ingen bryr sig.
Jag vill inte vara med mera och titta på.

Väldigt tråkigt att du försvinner. Du har mycket kunskap som folk skulle behöva ta del av! Men jag förstår att du blir besviken. Det är tur att du inte ledsnar på mössen iaf :)

Amen sluta nu Amaira, detta är väl typ 5-6 gången du lämnar och sen gör du ett nytt konto. Blir lite töntigt i längden. Vill du ha hjälp med att fixa ditt konto här så kan jag hjälpa dig med det praktiska.
Ja tack, vill du hjälpa mig att få tillbaka amaira, eller Bjorndalens, så blir jag tacksam.
Och så vill jag förtydliga, jag har ALDRIG lämnat något konto!! Läs gärna vad jag skrivit, innan du börjar hoppa på mig. Ärligt talat tycker jag inte om dina sätt att döma. Jag tycker inte du är trevlig.
Men strunt i det, jag bara "sa", ifall du inte själv förstår att du uppfattas som otrevlig.
Jag har problem med inloggningen, eftersom mina lösenord ALDRIG fungerar två gånger.
Med amaira kom jag över huvud taget aldrig in, det var stopp, och berodde inte på mig: lösenorden funkade inte!
Jag gjorde tt nytt konto, ariama, som fungerade en tid. Sedan la det också av, inga lösenord fungerade. Grodan hjälpte mig, och jag FICK ett nytt konto - som jag själv ALDRIG HAR VALT: Bjorndalens. Det funkade en tid, sedan la det också av.
När jag skickade efter ett nytt lösenord för att mitt inte fungerade - man klickar på "Glömt lösenord", skriver i sin epostadress i en ruta, och så kommer ett nytt lösenored på e-posten - blev jag bara insläppt som ariama igen - UTAN ATT JAG GJORT NÅGOT ELLER KUNDE RÅ FÖR DET.
När man skickar efter nytt lösenord, får man BÅDE namn och ettlångt lösenord, samtidigt. Sedan ska man kunna gå in och ändra lösenordet, och det kan jag som sagt aldrig göra. Inte heller använda det nya jag fått två gånger.
Nu funkar inte det heller emellanåt. Även om jag skickar efter ett nytt lösenord.
Just nu går det. Här om dagen var det totalt omöjligt.
DESSUTOM blir jag nedöst med spam (sådär 600 om dygnet). Och till råga på allt, börjar DU anklaga MIG. Sjyste?
Jag har mailat i.Fokus om problemet, utan svar.
Så, ja tack. Nu har du lovat, så nu är jag trygg i förvissningen om att du fixar problemet åt mig, en gång för alla.
TACK. 
Och jag stannar. För trots allt så FÅR jag stöd, OCKSÅ. Och det gläder mig.
Tack Theriss och Littlem.
Och Lottiz också.
Jag hoppar över att läsa allt (för att jag inte orkar med tjafs, min stressmage har kommit tillbaka) och fokuserar på problemet. amaira har problem med att logga in…
Jag ska be ifokus-killarna igen om hjälp och ge dem adressen till denna tråd..
Tack snälla Grodan. Och en tröstekram!! Hoppas du snart mår bättre. 
#8 Hej gumsan!
Jag har skickat ett pm till Johan och hoppas han kan läsa i den här tråden samt kontakta dig.
Jag har ju inte tryckt på i denna fråga då det gick bra för dig att logga in ett tag. Vill så gärna att det blir en lösning.
Kram

Och så vill jag förtydliga, jag har ALDRIG lämnat något konto!! Läs gärna vad jag skrivit, innan du börjar hoppa på mig. Ärligt talat tycker jag inte om dina sätt att döma. Jag tycker inte du är trevlig.
Jag tycker inte att du heller är ett dugg trevlig, men det har ju mindre betydelse, detta är ett internetforum och man kan inte gilla alla. Känner du dig dömd kanske du ska fundera på hur DU läser det jag skriver.
Jag tyckte jag läste att "Jag är så ledsen, så besviken på hela mussverige, och även mus.ifokus, att jag lämnar alltsammans."
Och jag reagerar för det är inte första gången du skriver att du inte vill vara här och försvinner och sen antar jag att du ångrar dig eftersom du dyker upp igen. Behöver man en paus eller är tillfälligt trött på musifokus så ta en paus men finns ingen anledning att skriva att man lämnar forumet gång på gång.
Ang dina problem så behöver du installera ett program som iFokus inte gillar att man har men med det så bör många av dina problem lösas, speciellt spamdelen. Pmar dig en länk.
Höhö, det har hänt EN gång förut. Och det berodde på - ähum - dig. 
Du var faktiskt gräsligt jobbig och otrevlig, och jag lämnade forumet (utan att ta bort något konto). Sedan var du borta ett tag, och jag tittade in igen. Stämingen var bättre, och jag stannade.
Sedan är jag här iperioder, vilket är en annan sak.
Tarmsaft dök upp igen i skepnad av Camillhe, och var dessutom bättre denna gång, så jag stannade. Sådär, nu har jag svarat ärligt. Vill du inte veta, så fråga inte.

Jadu, vad ska jag säga. Man kan inte gilla alla på nätet och det är bara så det är. Jag skriver vad jag tycker och jag avskyr användning av smileysar vilket säkert får en del av det jag skriver att uppfattas annorlunda än vad meningen kanske är.
Jag tycker det är viktigt att ifrågasätta saker och att det som skrivs är förankrat. Jag tycker dessutom att mkt inom musaveln är väldigt fel och sysselsätter mig ganska mkt med att fundera över hur man kan höja musens status. Trots att jag inte är en "musmänniska".
Jag går dock inte på enskilda personer och gör personangrepp. Jag skriver inte vad min uppfattning om dig eller ngn annan som person är, för det anser inte jag hör hemma på forum. Och jag tycker inte heller att du bör göra det. Din åsikt om mig som person står ju dig och alla andra fri att ha, och gillar man inte ngn och inte klarar av att diskutera med den så läs inte personens inlägg, ignorera dom helt och hållet. Det tror jag är det bästa eftersom alla olika människor på ngt sätt måste klara av att samsas på ett forum.
Jag tycker att det är onödigt att skriva som du gjorde nu och som du gjort tidigare ang att lämna ett forum för att man inte trivs. Då tycker jag att man antingen lämnar för gott eller så tar man en paus. Men man behöver inte ge ett forum en smocka för det. Och beror det endast på en person så kanske man istället kan ta det privat med den personen.
Tarmsaftkontot och Camillhekontot är samma, det är ifokuskillarna som bytt ut namnet bara då jag påbörjade arbetet med att Starta en sajt förra sommaren och nicket inte ansågs så lämpligt för en Sajtvärd.