Auktioner?
Har sett de här auktinerna här och jag tycker de verkar jättekul! Men alla de hära pengarna går till SVEMUS om jag har fått rätt för mig? Är det till låtet att göra auktioner här som pengarna går till sig själv :)?? Kanske låter själviskt men jag är så pengapank och har em massa fina småprylar här hemma som andra säkert kan ha mer glädje av än mig själv!

Du kan ju sälja saker du vill bli av med som är musrelaterade. Auktioner tycker inte jag att du borde få lov att anordna, sånt finns ju Tradera och liknande sajter för. Men fråga Grodan som är Sajtvärd.
Jaja, mus och gnagar saker menar jag då ju ;) vanliga småsaker kan man ju sälja på tradera osv som du sa ;)

Om du tittar under kategorin köp och sälj så ser du många säljestrådar och det kan ju du också göra en.
Jag tror inte du tjänar så mycket på det. Här är en del som säljer lite mus saker, men dom går inte så bra åt har jag märkt.
Anledningen till att folk budar på aktionerna är mest för att hjälpa svemus och inte för att dom tvunget vill ha grejerna ;)
Hälsningar Malin
Vi kom fram till att man får auktionera ut grejer där pengarna går till egen ficka men detta måste framgå väldigt tydligt då, så att inte svemus- och personliga auktioner blandas ihop :P