Mus iFokus

Mus

Etiketter: genetikfärgerhårlagteckningar
Läst 315 ggr
Jeffajter
0

De vanliga minimössen, färg?

Ja, vad har de vanliga minimössen för färg? De är ju svartvita, men vad heter det i standarden? Och hur skriver man när man registrerar dem? Ska man skriva att de är minimöss och korthåriga…hur skriver man det?

dreamiz
0

Har du minimöss? Jag undrar då jag letar efter minisar.

Jeffajter
0

Nej, jag har inga men jag vet att en djuraffar i Gavle har minimoss. Vet inte om man far skriva ut djuraffarens namn har…

dreamiz
0

Himla synd det är så långt bort. Mandymoo, kanske nåt för dig? Du har ju inte lika långt som jag i varje fall. *ler*

mandymoo
0

Ja helt klart intressant - men frågan är vilket zoo - så  man kan höra med dom. De flesta som säljer minimöss har ju egentligen pygmemöss nu mer…

Vattnadal
0

Jag kan ju säga att det inte är på min affär i alla fall. Berätta gärna vilken det är. Jag kan säkert gå dit, kolla om det är "riktiga" minimöss, och är så fallet, måste vi ju kunna köpa och få ner dem till dig på något vis. I Sthlm är jag ju och dräller mest hela tiden, så det blir därifrån och söderut osm blir svårare…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

dreamiz
0

Ja vore jättebra om du kunde kolla om det är riktiga minisar! Jag kanske kan ta en dagstur till Stockholm på semestern i så fall. Det ska väl kunna lösa sig om det nu verkligen är minisar! Bara mina pengar räcker till alla resor. *ler*

mandymoo
0

Ja är det minisar så löser vi det *Ler*

Vattnadal
0

Bara Jeffajter kommer hit och talar om vart det är jag ska leta, så letar jag. Kanske inte poppis, men ska jag dit och hanfdla kan de ju inte säga att jag "spionerar", hoppas jag…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

dreamiz
0

Ja hoppas hon talar om var det är så du kan "spionera" lite. hihi… Skulle va så kul att veta om det är riktiga minisar eller inte! O få hem några i så fall förstås. hehe

dreamiz
0

Jeffafjter: kan du inte berätta vilken zooaffär det är?