Godmorgon söndagen den 22:a
Uppe i Ottan!
Har packat mössen nu, ska packa lunchen, gå ut med de hundar som orkar vakna, äta frukost, bära ut i bilen och åka. Ska förbi jobbet efter möss åt Anna A, och kanske plockar jag med lite saker oxå, om tiden ser OK ut. Sen är det stopp först i Uppsala, hämta upp Kaisa och Lisa, och så raka vägen till Therese för en kul dag!
Vädret ser snällare ut idag, ingen storm som vill kasta bilen av vägen, även om de hotar med oväder senare på dagen…
Nej, nu gasar jag vidare, så vi ses nån gång!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Klivit upp klockan "aptidigt" som du skrev någon annanstans. Hahaha. Klockan aptidigt. Talande.
Gomorron, vi ses! (Flera av oss i alla fall). Jag har skrivit domarprotokoll på morgonen. Av bara farten blev domaren korthårig… Han är nog korthårig, så det blev nog rätt i alla fall. 

Vaknade 20 minuter innan klockan skulle ringa. Gick upp och tvättade håret då det tar tid att torka..
Sticker snart hemmifrån. Syns på utställningen alla som ska dit.

Ja o jag snurrar o irrar runt… kommer jag inte så sök mig *ler*
Ha det så fint på utställningen, alla som ska dit, och en trevlig dag, alla ni andra!
morrn morrn,,nu ska jag iväg ,,ska hämta upp tomas,,först o sen kommer vi :)))
hälsn kerstin
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

Godmorgon!
Har varit ute med vofsen. Ser för var dag att det händer nåt där ute i naturen. Vissa träd och buskar börjar bli gröna, andra tar lite längre tid på sig. Och det blir mer och mer vitsippor…
Ha det så bra på utställningen, ni som ska på den. Här står det i första hand bustädning på programmet. Har slutat räkna antalet burar… Vi har några hannar till salu!

Ja nu är man ialla fall trött. kanske man kan sova i natt till o med *ler*
En rolig dag har det varit.