Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 582 ggr
bjoer751
0

RIP Felix

Nu hände det iaf till slut, även om det kändes som det kunde fortsätta för alltid.

Felix förgyllde mitt och Sashas liv i nästan 17 månader.

Han skrämde oss för ett par veckor sedan med en infektion runt ena ögat - men den gick ner med ögonsalva.

Idag har han varit pigg och glad, byggt massor, och inte visat några tecken på sjukdom eller trötthet. När Sasha skulle ge honom "kvällsmat" - hittade honom honom helt livlös och kall.

Stort tack till er som hjälpte oss här på siten med råd och tips, när vi precis hade hittat honom i snödrivan (http://mus.ifokus.se/discussions/4d714070b9cb462233056956-upphittad-mus-behover-tips#participating-1)

Vi kunde aldrig ana, eller önska, att han skulle tillföra så mycket glädje till våra liv.

jauchzet
0

Åh, den historian minns jag ju! Så fint att ni tog hand om honom! Glad

Han har nog haft ett väldigt fint liv hos er för ni verkar ha varit så måna om honom.

Sov gott lilla Felix.

Ratata
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken solskenshistoria! Jag är helt övertygad om att lilla Felix hade ett riktigt bra liv hos er. En eloge till er eldsjälar som räddade livet på den lilla musen Kyss

Grodan
0

Tack för att du la in länken. Jag har helt missat den här historian. Måste ha varit när jag tog en paus från iFokus. amaira är ju helt otrolig, vilken klippa.

Och vad bra att ni var där och kunde ta hand om Felix. Han säkert 17 superbra månader hos er och nu är han nog väldigt lycklig i mushimlen. Mycket för att där finns så många fina möss från mig… Flört

Så oerhört härligt att läsa att han gav er så mycket glädje. Vi vet ju alla musägare det, men ibland kan det vara svårt att sätta fingret på vad exakt det är med de små djuren som gör oss så glada. Skrattande Därför skulle det vara oerhört trevligt att få höra på vilket sätt du anser att Felix gav dig och din fru glädje.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️