Mammas fina flicka!
Min fina flicka som är såå stolt över sina erövringar! Hon kommer göra sig bra som mamma, helst till en massa små tricolorer som kan få flytta hem till mig sen 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Finfina tjejjen!!
Jajjamensan, det är hon! Rosetterna kommer hänga vid en fin målad tavla och en massa foton på henne, mitt minne av den gosigaste musen jag någonsin kommer ha ägt! Musen som fick mig musintresserad från första början <3
Ja det tycker jag verkligen du ska ha! Gör ett snyggt kollage med bilder avdina sötnosar och alla eras fina rosetter =) jag hoppas ju kunna komma iväg på nån uställnign jag med o då får allt Kiwi följa med! Så bra som det gick för henne denna gång så =)
#3 Det var en väääääääääääldigt liten utställning… 

Grattis, nu kan jag ju inget om musutställningar men rosetter är ju alltid bra 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Du ser åtminstone "titlarna" på rosetterna. HP, BIS, Senior favorit.
Grattis! Jättekul ju. Dock har inte goda modersegenskaper med utseendet att göra så hon blir nog inte bättre mamma än hon skulle vart tidigare för att hon har 3 nya rosetter. ;P
Mvh Ellenfyrkant

#3 Du får be att få med bedömningssedeln, läsa den och kolla poängen, Maya.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#6 Nej självklart inte, hon skulle fått en massa bebisar ändå, och dom skulle blivit minst lika fina! Men det är alltid kul när andra också tycker att hon är fin ^^
#4 ja eller hur! Men ja, det hade nog att göra med att där inte var så många utställda, men ändååå! <3
#4 Jo visserligen. Men jag antar att du ändå inte ger rosetter till möss du inte tycker är värda dem. Jag hörde ju hur du va i valet o kvalet i Gävle ;)
Och visst garanterar inte några rosetter om att hon blir en bra mamma. Men går de bra i pet betyder det ju att de är trevliga i temperamentet och troligtvis rätt stresståliga när de rest och sitter is må burar med massa ndra möss på ny plats med nya lukter osv. Och bra i standard så har de ju ett bra utseende med, och är djuren sjuka eller har defekter så diskas de ju. Så lite visar väl utställning. Men man vet ju aldrig säkert.
Jag tycker iaf hon är otroligt fin och är frälst i fläckigt. Och hoppas hon kommer få fina ungar :) De gäller ju om atcha med en bra hane med.
Vacker är hon iaf, och charm har hon så det räcker och blir över!
Lugn och snäll är hon, älskar att pussas!
Det är en stor ära för mig, att få ha haft henne i mitt liv.
Ingen, inte ens hennes ungar som kommer bli minst lika vackra, kommer någonsin att kunna ta hennes plats i mitt hjärta.
Det kommer bli så fruktansvärt tomt här utan hennes sömniga huvud som sticker ut ur huset när man öppnar buren för att hälsa! 
#6 Sekreterarens favorit inte Senior favorit… 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11 Jag skyller på blänket!
Mvh Ellenfyrkant

#11 tyckte också det stod sekr favorit men vad vet jag
. jag ställer inte ut möss.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#13 Det står Sekreterarens Favorit, ja, men inte Senior Favorit…