Natti natti
Nu ska jag krypa mer - även om jag inte alls gjort det jag ska - får gå upp tidigt - vilket jag ju ändå gör *ler*
Men natti natti o vi ses till alla er som ska på utställningen imorgon
Kram
Kl. 00.51? ZZzzz ZZzzz !!

Nej inte jag inte*ler*
Nee sov inte då ja heller ^_^ Gick typ o la mej då :P

Nu är det nattinatti igen, för mig. Har hunnit in genom dörren, hälsat på alla hundarna, lånat ut isbjörnen till Raksha (som gick och lade sig med den nyss), tittat på saltburken (Krister har installerat så jag har 3 lysrör där igen), packat upp mössen, kikat in här och nu ska jag in i badrummet ochg göra nattritualer som tandborstning od. Orkar varken äta ytrots att jag öätit för lite, eller dricka det där stora härliga glaset vin jag fantiserat om, vill bara sova nu…
Tack alla ni som gjorde en söndag rolig!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
näääääääääää, hon får inte äta upp isbjörnen… 

Ja jag kan bara hålla med - inte äta upp…
Och tack alla som var på utställningen idag o som gjorde dagen otroligt rolig *Ler*
O tack Grodan för allt jag lärt mig idag… *Ler* MASSOR
Kram
Tack för bra sekreterarinsats! Och för bedömningen av mig som domare! Kul att du ser saker som jag inte alls har en aning om! Sånt tycker jag alltid är kul att höra. Att plötsligt bli medveten om en omedveten handling är en upplevelse.

Tackar. Ja det var jätte intressant och kul att sitta bredvid. Och sen att du verkligen gav varje mus chans att lära känna dig. För alla är ju inte lika framåt direkt.. utan behöver få lite tid på sig och det gav du dom verkligen *ler*
Ja det ska bli kul att se om du gör det sen också eller om du helt plötsligt kommer att tänka på det *ler*

#5 Klart hon inte äter upp den! Hon är ju en retriever, och BÄR på saker. Hon kan få de allra dyraste hundplychisarna, och bör glatt omkring på dem, är hon riktigt busig biter hon i dem för att hitta pipisarna och nöffarna i dem. Hon var lite besviken att isbjörnen inte hade några…
Huskyna däremot skulle slakta den på 3 röda om de fick låna den, så det får de inte!
Jag sov gott ca 9 timmar, och vaknade av telefonen straxt före 9. Mamma ringde för att berätta att Bobby hade kommit ut, dvs att min lillasyster äntligen klämt ut sin dotter, efter närmare 12 timmars värkar.
MVH Elin
dottern bobby… ballt… fast bosse vore ännu coolare… eller varför inte ajrån mäijdän - idag när man ska döpa sina kids efter rockgrupper… hur många kids har dina systrar/din syster (har ingen koll på hur elins släkt ynglar av sig… hehe)
Det är spännande med så observanta människor som du mandy… människor som kan se bortifrån sig själva och inte är så uppslukade av sin egen person… beundransvärt, speciellt idag i ett samhälle där vi är så egocentrerade… jag skulle vilja kunna lära mig det…

#10 Bobby är inte det riktiga namnet, utan det som storasyster Sigrid besträmde väldigt tidigt av graviditeten. Bobby är mer ett arbetsnamn, det riktkiga ska matcha Joar och Sigrid (Kristers guddotter), mer åt det fornnordiska stuket alltså.
Storasyster Nina i Uppsala har oxå 3, Richard (min gudson) och Robin, och sladdisen Eowyn med nya maken Peter.
MVH Elin

tack det var jätte jätte snällt sagt… nu vart jag väldgit röd om kinderna. Men jag vet att du kan du med… du gör ju likadant *ler*
#12 Arbetsnamn *ler* den var bra….