grabbar letar hem
Naw, en kille har doppat nosen i grädde… eller halva huvudet… hihi
Hur är de? Vilka är de? Stamtavla?
vart finns de? är de reggade?
agoutin heter Sciurius,
född 6/7 och har Myrra (fuzzy) som mamma och Go for Cuba (lakeland) från Lottiz som pappa, ej reggad ännu
beiga är:
Aspirin & jisses nu tappade jag namnet, Alvedon tror jag han heter
född 2011-04-10
mor:Mandarin (gul med bläs)
far:Alejandro de CobisNet (fuzzybärare bone/banded)
dessa grabbar är reggade i Svemus
#7 de finns i Simrishamn
det blir så svårt att skiljas ifrån dessa mysisar, så rätt hem för dem är mkt viktigt 
Ska du på utställningen i teckomatorp den 14 :)??
japp :) jag kan inte garantera att grabbarna kommer att gå såhär snällt ihop om de flyttar, men jag hoppas ju det..
Men vad kul :D Ska höra med mamma om vi skulle åka dit, om vii ska så kanske jag hade kunnat hämta pojkarna där? Vad tar du för dem alla tre tsm :)? ahha, det är lugnt isf, har tusentals med burar här hemma som bara vill fyllas!!
#13 pm:a gärna och berätta lite om dig och hur mössen skulle bo och äta med mera isåfall
blir jätte glad om de får flyttA ihop, skulle vilja ha 200kr för alla 3
Möjligen bröder med Citronmeliss som blev Bästa Pet, BP 1 i Gävle i juni och systern Chlorella som blev BP4 på samma utställning? Säger ju en hel del i så fall 
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
#15 halvbröder till de damerna är de beiga :)
agoutin är systerson till dem :)
Åhh vad jag gilla den beiga med bläs ^^

ÅHHH, smälta smälta…. Tur man inte bor i Skåneland…. Väntar på en snäll pojke från Artlink men måste vänta till SM i Eskilstuna för att träffa honom.
jag kommer nog inte att släpa med dem på söndag om de inte är tingade till något lämpligt hem.. tror iaf att de får stanna hemma då 

#19 Fast många vill inte tinga av bilder, utan vill träffa, känna och klämma, ta med dem du!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#20 ja det är klart.. så långt tänkte jag inte 
får se, de kanske åker med ändå..har ju nog med barnen & hund (till hundvakt) och möss & lådor som ska släpas ut till bilen utan att ha extra möss som ska åka fram och tillbaka.. men det är klart, är någon intresserad och vill klämma på dem så får de ju åka med *s*
puttar upp, de åker med till utställningen imorgon..
de är kvar, de bor fint ihop nu, men tjaffsade på utställningsdagen, har inte hört något bråk sen jag satte ihop dem igen, men vet inte om de kommer att börja bråka vid flytt! så de två beiga kan gärna flytta ihop, eftersom det verkar vara lillen de bråkade med..
Åh, varför säljer alla hanar nu?! Jag vill ju ha, men jag vågar inte släppa in nya möss i mitt hus innan den flocken jag har nu inte finns mer…

Hanar säljs väl alltid, ofta i panik, ibland temperamentsavlade som kan bo tillsammans, ibland tom standardmässiga. Hanar hittar man alltid, om man vill ha. Kan möjligen vara svårt om man ska ha till avel och vill ha riktigt bra typ, temperament och i en särskild färg och hårlag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jo, det är klart. Det var inte så jag menade. Menade att nu när jag vet att jag inte kan köpa nån så kommer det upp så fruktansvärt massa bilder på hanar som jag gärna hade velat köpa om jag kunnat. När den dagen som jag kan köpa en eller två hanar kommer så lär det ju inte bli svårt att hitta dem direkt…
#26 mina säljs inte i panik iallafall? de väntar på sitt rätta hem, någon som vill ha små killar att kela och mysa med 
de gillar verkligen människor och att gosa, så de åker gärna till ett hem med barn som vill kela, eller bara någon som gärna ägnar mkt tid åt att pussa på sina möss 

Hade gärna tagit hand om minst 1 om jag visste att den/de var "doftfria" killar, dvs inte så mycket revirkissande utöver att jag bodde närmare.
#29 doftfria vet jag inte om de är ;) men helt klart inga stinkbomber enligt mig iaf, men det är nog olika vad man tycker, vet inte om min näsa är skadad eller något
men jag tycker att de luktar popcorn, buren stinker inte heller, de luktar mer än samma antal honor, men jag har haft honor som luktat värre förr..
#30 Haha, jag tycker också muskiss luktar popcorn!
Har haft en hona som luktade väldigt starkt…
Nybakat bröd tyckte en fästman, jag hade en gång i tiden, att mössen luktade…
#31 faktiskt så kissade en av mina mushanar på mig alldeles nyss och tro de eller ej det luktade popcorn (första gången ja kände den lukten när nån mus kissar på mig)
nu har det skurit sig lite mellan grabbarna tyvärr :( de verkar inte längre glada av att bo ihop, så den ljusaste har flyttat och nu vill även den beige fläckiga ha ett eget hem med någon som pussar på honom