Nytt hem sökes!
Hej!
Jag har en liten mus hona (ett år gammal) som skulle behöva ett nytt hem. Jag har varit tvungen att avliva hennes syster som fick tumörer :( …
Jag kan inte skaffa fler möss, men min lilla Dorinda behöver värkligen sälskap! Hon letar efter sin syster och ser riktigt ensam ut i buren 
Är det någon som känner att dom skulle kunna ta henne?
Kan man lämna henne till något slags omplaceringshem?
Jag är otroligt tacksam för svar!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vart finns hon?
Mvh Ellenfyrkant
#1 Oh, jag glömmde säga det, jag bor i malmköping, flens kommun i Södermanland.
Har plats åt henne tillsammans med mina andra honor men ja bor i skåne
// Madelene och Pälsbollarna
Sajtvärd på Camping
Medarbetare på Omplacering och Gecko
#3 Åh va tråkigt :( , men tack för att du läste!
Transport är ju inte omöjligt att lösa, speciellt itne nu med utställningen på väg.
Hälsningar Malin
Jag hoppas verkligen att det går att fixa på något sätt!
Kan jag inte hitta ett nytt hem så är jag rädd att jag måste avliva henne, och det vill jag inte!
Jag försöker att roa henne med nya leksaker i buren och så försöker jag ta upp o leka med henne, men hon vill liktsom inte, hon bara sitter där och ser ledsen ut!
hon är deprimerad, har haft så med en mus med, hon fick sova bredvid mig på kudden i sovrummet tills jag fick hem mina nya mushonor
hoppas att hon får ett nytt hem snart
Ska vi se om vi kan försöka hitta transport för hon får jättegärna bo här :) har en stor bur som är godkänd för minst 12 möss och där bor 4 idag så 1 till gör inte något :)
5) var är utställningen?
a
Sajtvärd på Camping
#8 Det låter jätte bra! hör av dig. :)
Mvh
I Teckomatorp
Hälsningar Malin
Jag gör en ny tråd och frågar om någon som bor/paserar Södermanland påväg till utställningen skulle kunna ta med lilla Dorinda till Skåne

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hoppas det löser sig för er!
Mvh Ellenfyrkant
kanon gör det ;) hoppas också det går att ordna för här finns det många kompisar åt tjejn
Sajtvärd på Camping
Åh! lilla Dorinda skulle må så bra av sällskap. Hon har alltid varit väldigt tillgiven, men efter att hennes syster har gått bort så har hon blivit lite skygg :(
Undrar hur det gått med Dorinda.