Granngårdens returpapper?
Skulle köpa spån här om dagen, men hittade bara små balar. Tänkte att jag skulle hitta något annat som blir billigare men som framför allt inte dammar så in i norden. Köpte returpapper i bal. 10kg/49:- Har städat buren i dag och tömt ut allt spån och fyllt på med pappret i stället. Det fyller ut mycket bättre än spånet och tjejerna verkar älska det! Dom boar och myser i det för fullt!
Någon som vet om jag kan köra på detta nu… eller är det något med detta papper jag ska tänka på? Jag älskar det än så länge 

jag kör på STL strö (returpapper) till mina råttor, och jag är supernöjd med det
men jag lägger hampaströ i botten för lite extra uppsugning
You can't spell Bitchy without Itchy
Jo jag tycker gott du kan fortsätta, det uppskattas av dom små och är ju jättebilligt 
Ketang, bara du och djuren är nöjda så.
Själv uppskattar jag det inte, tycker det är dammigt och bildas ammoniak väldigt fort.

#3 nu har jag inte haft det så länge men dammar tycker jag absolut inte att det gör. Har haft det till damm känsliga hästar och tycker inte det dammar alls. Ang ammoniak lukt åter står att se.
Nu har du använt det här ströet ett tag, tycker du fortfarande att det är bra?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är hel nöjd! Men jag har en trälåda med jord som jag upptäkt att dom använder som toalett. Så dom gör väldigt väldigt lite i själva pappret! ;-)