Mus iFokus

Mus

Etiketterom-sajteninfo
Läst 1018 ggr
Ellenfyrkant
2011-09-29 15:55
0

Farewell

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nej.. Riktigt så illa är det inte! Flört

Jag har slutat som Medarbetare på sajten, jag och Grodan var väl ganska överens om att jag inte har tiden egentligen. Även om jag gärna velat ha den så det har varit lite jobbigt att inse.

Jag har trivits som fisken i vattnet på den här sajten och det är ni allihopa som gör det till vad det är. Keep up the good work.

Jag inser ju också att det är dags att plocka bort min signatur som Medarbetare på Mus iFokus, det känns ungefär som att behöva ändra sin förhållandestatus på facebook från "i ett förhållande" till "singel". Gråter Det är faktiskt jämförbart!

Jag hänger givetvis kvar och kikar förmodligen in nästan lika ofta som tidigare i alla fall! Glad

Mvh Ellenfyrkant

Grodan
2011-09-29 16:02
0

Åh, gah, jag känner likadant. Jag ville förut fråga dig en sak och så insåg jag att du inte var medis längre… snyft

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
2011-09-29 16:07
0

Jag tog in dig som medis med tyngdpunkt på att du skulle peppa mig och det har du verkligen gjort. Du kan med bara några få ord få mig på bra humör och sådant är så himla viktigt. Du är en underbar människa och jag hoppas innerligt att du inte slutar att peppa oss musfolk genom att bara skriva några ord i någon tråd då och då.

Du har också fått bukt med mina hemska fördomar mot hamstrar. Jag är numera mkt noga med att jag inte skriver så dumt om dem. När det poppar upp gamla trådar och jag där kan läsa vad jag skrivit om hamstrar så får jag skämmas lite. Skrattande

Ellenfyrkant
2011-09-30 09:29
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh tack så mycket, det värmer verkligen att höra. :') Dina fina ord gör mig rörd och det känns otroligt bra att få höra att jag hjälpt någon, att jag i en annan del av Sverige kan förbättra någons dag bara genom att vara mig själv vid ett tangentbord. Visst är det väl fantastiskt?

Mycket glad att jag fått vara Medarbetare och jag hoppas att jag är välkommen tillbaka någon gång i framtiden när jag hittat lite extra tid efter vägen.

Haha, jag är sjukt nöjd att jag lyckats få dig att dumpa dina hamster-fördomar för de är underbara djur!

Men jag hoppas du vet att du kan PM:a och fråga saker om du vill ha hjälp med sajten ändå, kanske ha någon åsikt. Du är välkommen att slänga iväg ett PM i dina svackor också då det behövs uppmuntran för jag vet hur mycket det kan ge ibland att få skriva av sig alla tankar och bara få ett bekrädtande svar. Kort sagt vill jag att du ska veta att jag finns här!

Mvh Ellenfyrkant

Grodan
2011-09-30 23:28
0

Kort sagt vill jag att du ska veta att jag finns här!

#3 Gah, vad rart av dig. Tack för att du finns där!