Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 789 ggr
[pixa3]
0

(K) Snälla möss

Jag söker möss, 2 honor eller 1 hane (som funkar bäst själv).
Jag kan ta mig till Sundsvall, Hudiksvall och Gävle.
Har mailat olika uppfödare men ej fått svar.

Det blir mina första möss, men har även råttor just nu.
Kan tillägga att dem INTE kommer få träffas. 
Har inga speciella krav på utseende, men sambon vill helst ha långhår, men för min del spelar det absolut ingen roll, jag går efter individen/individerna.  Glad

Nu har jag säkert glömt att skriva en massa, lägger till det i efterhand isåfall! Glad

Grodan
0

Du kan alltid tala om vart du bor.Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[pixa3]
0

#1 Nordanstig, Hälsingland :) Mitt emellan Hudiksvall och Sundsvall :)

Grodan
0

Bra! Sånt är ju bra att veta.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Littlem
1

Har du kontaktat Elin (Vattnadal)?  Hon bor utanför Ljusne och har många trevliga möss. Jag bor hos henne nu så jag kan ju tipsa att du söker trevliga möss :)

DeniceP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en suuuupertrevlig svart KH (eller möjligtvis Astrex?) pojke som förtjänar det bästa hemmet som finns. Allt kel i världen, inget mindre duger för denna herren. Han kommer nyfiket fram till bursluckan när man går förbi, och klättrar glatt upp på armen, sätter sig gärna i armvecket och myser Kyss

Han kommer att befinna sig i Göteborg fr.o.m nästa helg (just nu i Skåne), men det finns faktiskt djurtransport i fokus :)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Vattnadal
0

Jag befinner mig som sagt 3 mil söder om Söderhamn (i vanliga fall, just nu sitter jag på sleddogsymposium i Kiruna), och jag har flera hanar jag söker hem åt nu. En som jag flera gånger tänkt att jag kanske ska ta bort, då jag har för många och redan har 2 helbröder till honom. Fast han är bara för underbar, och blir kvar, trots att jag har på tok för många hanar och borde minska. Han är dryga året, och flyttar alltså väldigt gärna till ett puss-hem. Han är argente creme longhair. Finns med här i en månadstävling, tror jag. Hans bror Hjortnäs finns på flera foton, och de är väldigt lika.

Har fler oxå, yngre hanar och en hel del honor, till salu. Massor av långhårshonor med det allra bästa temperament i argente och argente creme, svensk eller korsad typ. Har några damer runt halvåret i eng typ oxå, men där är inte temperamentet lika bra.

Kommer att jobba i Söderhamn bara 2 min från E4, och kan alltid ta med några till jobbet, om det passar bättre med dagtid än hemma hos mig på kvällar eller helger.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[pixa3]
0

#5 Har tyvärr inte råd att lägga ut hur mycket som helst för transport, tidigare när jag har försökt med det så har det blivit så fasligt dyrt, och det är ju inte ofta transporten kan ordnas till orten där jag bor, så då måste jag ta mig exempelvis till gävle, och även det kostar ju mig en slant :/

#6 Åh, så sugen jag blev..! Men tyvärr så har vi ingen bil, så jag kan inte ta mig till någon annanstans än tågstationen :(

Vattnadal
0

Jag har bara nån minut till tågstationen i Söderhamn från firman. Kan lätt ta mig dit. Frågan är ju mer om du vill hinna titta och klämma/känna och inte bara ta nån efter foto. En liten stund innan vändande tåg, så kan jag ta med något att välja från?

Kolla tågtider en vardag, och återkom, så kan jag föreslå lite olika att fundera över, och sen tar jag med dem, så får du kika antingen i bilen (om tåget går tillbaka fort) eller följa med till affären (om tåget tillbaka går lite senare) så skjutsar jag tillbaka dig till tåget.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Thowas
0

jag har faktiskt många fina och snälla möss som vi behöver bli av med. både honor och hanar. nu är ingen av dessa stamtavlemöss, utan bara "vanliga" zoomöss.  vi finns i Hudiksvall om du skulle vara intresserad